کد خبر: ۴۸۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 18 August 2017
تابناک / دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران در حالی در چهارمین هفته لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که همه‌چیز در این دیدار تحت‌الشعاع آخرین بازی سهیل حق‌شناس برای سپیدرود خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود در حالی به مصاف پیکان می‌رود که در تکاپوی این است که در روز خداحافظی کاپیتانش با کسب هر سه امتیاز دیدار خانگی بتواند علاوه بر عبور از بحران، جشنی با شکوه برای اسطوره‌اش برپا کند.

در سوی دیگر میدان، پیکانی قرار گرفته است که حال‌وروز خوش‌تری از سپیدرود ندارد. خودروسازان پایتخت‌نشین از سه دیدار گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند و در صورت شکست در برابر سپیدرود رشت جایشان را با این تیم در انتهای جدول عوض خواهند کرد.

سرخ‌های شهر باران در هفته سوم لیگ دسته اول در دیداری دور از خانه در برابر قعرنشین جدول گسترش فولاد شکستی تلخ را تجربه کردند تا پس از سه هفته نتوانند حتی یک امتیاز از لیگ برتر دشت کنند. آن‌ها این بار می‌خواهند با فشار هوادارانشان در شب خداحافظی اسطوره تیمشان هر سه امتیاز دیدار را به دست آورند. بازی در ورزشگاهی که نیمی از آن به دلیل تعمیرات بدون استفاده خواهد ماند.

شاگردان مجید جلالی پس از تساوی بدون گل در برابر پدیده و همچنین از دست دادن بهترین مدافعش امیرحسین صادقی به دلیل درگیری پیش از بازی با بازیکن تراکتور! کاری به‌مراتب سخت در عضدی خواهند داشت. جلالی خوب می‌داند که در صورت شکست در برابر سپیدرود، بیرون آمدن از بحران مأموریتی دشوار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار