کد خبر: ۴۸۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 18 August 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازیکنان ما در دیدار برابر تیم پیکان تهران، تشنه پیروزی هستند و انگیزه زیادی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نظرمحمدی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم های سپیدرود رشت و پیکان تهران در رشت اظهار کرد: شرایط در سه بازی گذشته به گونه ای برای ما رقم خورد که در دیدار برابر پیکان، فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر می کنیم.
وی افزود: به دلیل عدم کسب امتیاز در سه بازی قبلی ، بازیکنان تیم سپیدرود رشت انگیزه زیادی دارند تا برابر پیکان قرار بگیرند و بتوانند برابر این تیم به پیروزی برسند.
وی ادامه داد: البته تیم فوتبال پیکان تهران کادر فنی بسیار با تجربه ای دارد اما ما بازی های این تیم را آنالیز و روی نقاط ضعف و قوت آن کار کرده ایم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به خداحافظی کاپیتان این تیم در دیدار برابر پیکان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سهیل حق شناس کاپیتان خوش اخلاق سپیدرود در این بازی خداحافظی خواهد کرد و به همین دلیل بازیکنان می خواهند با تمام وجود در این دیدار به میدان بروند تا حق شناس با خاطره ای خوش، آخرین بازی خود را انجام دهد.
نظرمحمدی اضافه کرد: به همین دلیل ما با ترکیب هجومی برابر تیم پیکان ظاهر خواهیم شد تا بتوانیم علاوه بر ارائه یک بازی زیبا، هر سه امتیاز این دیدار را نیز کسب کنیم.
وی یادآور شد: طبق توافقاتی که انجام دادیم ، حق شناس پس از خداحافظی، به کادر فنی تیم سپیدرود اضافه خواهد شد تا تجربیات گرانبهای خود را در اختیار بازیکنان به خصوص مهاجمان سپیدرود قرار دهد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم پیکان تهران با کسب 2 امتیاز در مکان سیزدهم و تیم سپیدرود رشت بدون امتیاز به همراه تراکتورسازی تبریز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار