معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش گفت: دولت یازدهم با مجموعه ای از اقدامات تلاش کرد تا پیوندهای گسسته اجتماعی را بازسازی کند و آسیبهای اجتماعی رشدیابنده را کنترل کند، شواهد نشان از موفقیت نسبی هر یک از این دومقوله مهم حیات اجتماعی دارد.
کد خبر: ۴۸۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 18 August 2017
به گزارش تابناک : محمد رضا رستمی در کانال تلگرامی خود نوشت: «دولت یازدهم با مجموعه ای از اقدامات تلاش کرد تا پیوندهای گسسته اجتماعی را بازسازی کند و آسیبهای اجتماعی رشدیابنده را کنترل کند. شواهد نشان از موفقیت نسبی هر یک از این دومقوله مهم حیات اجتماعی دارد.

سرمایه اجتماعی نشاط، امید، اعتماد و مشارکت در ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز به طور محسوسی با افزایش مواجه بود.

اکنون که در مقدمات شکل گیری دولت دوازدهم هستیم، به نظر می رسد ماموریتی اساسی تر از حفظ و ارتقای سرمایه های اجتماعی در ٤ سال آینده وجود ندارد. همراهی و همدلی مردم در ٤ سال گذشته نقطه قوت و موفقیت دولت یازدهم بود.

نباید نادیده گرفته شود که آسیب دیدن هر یک از آن سرمایه ها، سبب بروز روند نزولی مشارکت نخبگان اجتماعی و اقتصادی در توسعه کشور خواهد شد.

وظیفه سنگینی که کارگزاران دولت با اهتمام به آن، مانع از بسط افسردگی سیاسی، افسردگی اقتصادی، افسردگی اجتماعی و ... می شوند و این شرایط به رشد نشاط و امید و سرزندگی در عموم می انجامد.»




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار