استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه امروز دولتی کارآمد و برخاسته از دل مردم در صدر برنامه‌های استانداری است، گفت: دولت الکترونیک می تواند این مهم را میسر سازد لذا در اولویت ما خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 19 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز صبح شنبه در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه ویژگی بزرگ دولت الکترونیک کارآمد بودن است، تاکید داشت: تبدیل دولت به دولتی کارا و اثربخش که متعهد و متکی به آراء مردم است، از اهداف بلند شورای راهبری توسعه مدیریت استان است و نگاه همه مسئولان باید توجه به همین آرا باشد.

استاندار سمنان . محمد رضا خباز - کراپ‌شده

وی افزود: یکی از کارهایی که می‌تواند رضایت نسبی مردم را جلب کند، تحقق دولت الکترونیک است که مردم به راحتی می‌توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

استاندار سمنانگفت: دستگاه های اجرایی استان موظف هستند اطلاعات غیرمحرمانه را در اختیار همگان قرار داده تا بدین طریق شاهد تحقق دولت همراه و نهایتاً شهر الکترونیک باشیم.

خباز افزود: خوشبختانه امروز در استان سمنان ظرفیت های بسیار وسیعی در بخش های مختلف وجود دارد که می توان از آنها در راستای تحقق دولت الکترونیک بهره برد برای مثال امروز مجموعه نخبگان و نیروی کارآمد جوان در کنار ظرفیت های فناورانه به مثابه یک مزیت بزرگ می تواند در راستای ترویج دولت الکترونیک و ارتقای کارآمدی موثر واقع شود.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های دولت یازدهم همواره تحقق دولت الکترونیک بود که قطعا در دولت دوازدهم نیز همانطور که رئیس جمهور بیان کرد، قرار خواهد داشت چرا که مزیت های این طرح از جمله سهولت در کارها، افزایش کارآمدی، شفافیت، نظارت، تسریع در امور مرتبط با مردم و ... در زمره آن است.

استاندار سمنانگفت: ما موظف هستیم تا زمینه را برای تحقق دولت الکترونیک فراهم آوریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار