شهردار منطقه یک شهر کرمان گفت: اجرای پیاده‌راه میدان توحید یکی از پروژه‌های مهم منطقه به شمار می‌رود که در دست اقدام است.
کد خبر: ۴۸۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 19 August 2017
به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی سعیدی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی و مناسب سازی و زیباسازی معابر منطقه در دو سال اخیر گفت: بازگشایی محور گلبازخان، بدنه سازی بازار بزرگ کرمان، جدول گذاری بزرگراه شرقی، بازنگری طرح تفضیلی، ساماندهی حاشیه نشینان، آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر منطقه یک و ... از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه پارک انقلاب تا چهارراه مشتاقیه ۹ هکتار است که بخشی از آن به عنوان اکوپارک نامگذاری شده است، تصریح کرد: فاز اول این بوستان در نوروز سال گذشته و فاز دوم در دو ماه اخیر انجام و به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه یک کرمان افزود: قلاع دختر و اردشیر در گذشته به مخروبه تبدیل شده بود که به همت شهردار و کارکنان شهرداری منطقه یک بهسازی و به فضایی جذاب و زیبا تبدیل شده است.

سعیدی با اشاره به ایجاد بوستان‌های زیبای جبلیه، پدر و اکوپارک در سطح منطقه یک در دو سال اخیر، گفت: بوستان آرامش نیز در دست احداث است که امید می‌رود هرچه سریع‌تر آماده سازی و افتتاح شود.

وی در پایان از همکاری و تلاش‌های شهردار کرمان، واحد خدمات شهری منطقه یک، سازمان عمران و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در ایجاد بوستان‌ها و بهسازی معابر منطقه تقدیر کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار