با هدف ارتقای امنیت اجتماعی؛
دادستان دامغان در پی مطالبات شهروندان و با هدف ارتقای امنیت اجتماعی دستور تخریب اماکن آلوده را صادر کرد.
کد خبر: ۴۸۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 19 August 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از تیتریک،محمد تقی گلیدادستان عمومی و انقلاب دامغان با اشاره به دور تخریب برخی از اماکن آلوده در سطح شهرستان گفت: در راستای پیشگیری های وضعی حفاظت و صیانت از حقوق عامه شهروندان دامغان دستور تخریب اماکن آلوده به شهرداری صادر شد.

دادستان عمومی انقلاب دامغان با بیان اینکه اماکن مخروبه و ساختمانهای متروکه در حال ریزش به منظور جلوگیری از حوادثی نظیر پلاسکو، سرقت ،جمع آوری اراذل و اوباش و پیشگیری از وقوع جرم تخریب می شوند، افزود: این اماکن در خیابان 12 فروردین، پشت پاساژ خندق قرار دارد که متروکه و خالی از سکنه می باشد و پس انجام امور اداری لازم با رضایت صاحبان ملک این اقدام صورت گرفته و تخریب می گردد.

وی گفت: امروزه توجه به امنیت شهروندان و روش‌های ارتقای آن، به یکی از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی تبدیل شده است، چون معیار‌های شناخت و تحلیل امنیت در پهنه شهر بسیار متفاوت است.

دادستان دامغان در خاتمه خاطرنشان کرد: تخریب این اماکن مخروبه در پی مطالبات شهروندان و با هدف ارتقای امنیت اجتماعی صورت گرفته است.

گلی بر شناسایی و تخریب سایر اماکن مشابه در سطح شهر دامغان تأکید و از همکاری خوب دستگاه‌های مرتبط و مردم در این زمینه قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار