به دنبال انتشار خبری تحت عنوان "وام ضربتی ازدواج در پیچ اعتبار" ، واکنش روابط عمومی بانک تجارت را به دنبال داشت.
کد خبر: ۴۸۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 19 August 2017
روابط عمومی بانک تجارت در جوابیه‌ای به تجربه ناموفق یکی از هم میهنان در دریافت وام ازدواج از شعب این بانک که در خبری تحت عنوان "وام ضربتی ازدواج در پیچ اعتبار" در تاریخ 25 مردادماه سالجاری منتشر شده بود ، پاسخ داد.

در این نامه آمده است:

با سلام 
احتراما با توجه به درج خبری تحت عنوان "وام ضربتی ازدواج در پیچ اعتبار" در آن پایگاه خبری در تاریخ 25 مردادماه سالجاری که طی آن تجربه ناموفق یکی از هم میهنان در دریافت وام ازدواج از شعب بانک تجارت مورد اشاره قرار گرفته موارد ذیل را جهت آگاهی خوانندگان محترم آن روزنامه اعلام می دارد :

1 – مطابق مطالب مندرج در این گزارش ، زمان مراجعه فرد متقاضی به شعب بانک تجارت برای دریافت وام ازدواج اردیبهشت ماه بوده ، در شرایطی که زمان آغاز طرح ضربتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای پرداخت تسهیلات ازدواج از ابتدای مردادماه و همزمان با دهه کرامت می باشد، ضمن آنکه اساسا دلیل آغاز طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج نیز کاهش زمان انتظار متقاضیان دریافت تسهیلات بوده است.

2 – از آغاز طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج تا 25 مردادماه ، بیش از 13 هزار فقره تسهیلات در قالب این طرح به متقاضیان پرداخت شده و کلیه شعب بانک در سراسر کشور حداکثر همکاری را با هم میهنان در پرداخت آسان و سریع این تسهیلات به عمل آورده اند

بدیهی است واحدهای پاسخگویی و نظارتی بانک تجارت همچون مرکز ارتباط با مشتریان همانند گذشته این آمادگی را دارند تا تمامی موارد انتقاد و یا شکایات مشتریان از عملکرد شعب و دیگر واحدها را در اسرع وقت مورد بررسی قرار داده و تا حصول نتیجه پیگیری نمایند ، بنابر این شایسته است رسانه های محترم گروهی نیز قبل از انتشار مواردی از این دست موضوع را با واحدهای روابط عمومی هر سازمان هماهنگ نموده تا علاوه بر تسریع در رفع مشکلات شهروندان ، از ایجاد شائبه های غیر واقعی نسبت به شخصیت حرفه ای کارکنان خدوم بنگاه های اقتصادی کشور جلوگیری شود.
پیشاپیش از مشی حرفه ای آن رسانه محترم در درج این پاسخ و اطلاع رسانی مسئولانه به هم میهنان قدردانی به عمل می آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار