امام جمعه گرگان:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حل مشکل بیکاری و رکود اقتصادی، مهمترین خواسته مردم از دولت در دوره جدید خدمت است.
کد خبر: ۴۸۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 19 August 2017
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حل مشکل بیکاری و رکود اقتصادی، مهمترین خواسته مردم از دولت در دوره جدید خدمت است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: این روزها دولت و مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی برای انتخاب بهترین نفرات کابینه دوازدهم هستند که امیدواریم نتیجه این بررسی ها و بحث های طولانی، تشکیل دولتی قدرتمند و توانمند باشد.

 نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: نقدهایی که طرح می شود باید منصفانه و به دور از حب و بغض بوده تا نتیجه آن به سود کشورباشد.

 آیت الله نورمفیدی ادامه داد: نقدهای غیرمنصفانه در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.

 امام جمعه گرگان بیان کرد: باید انسان های شایسته و دلسوز و توانا به عنوان اعضای کابینه انتخاب شوند تا راه رفع مشکلات کشور هموارتر شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: حل مشکلات بیکاری، رکود و ایجاد فرصت های شغلی جدید خواسته اصلی مردم است که یکی از راه های رسیدن به این هدف افزایش توان تولید داخلی است.

 آیت الله نورمفیدی بیان کرد: یکی از راه حل های افزایش تولیدات کشاورزی به روز کردن این بخش و بهره مندی ازدانش روز برای ارتقای کیفیت و کمیت تولید آن است.

 به گفته امام جمعه گرگان؛ کشاورزی ما این روزها براساس دانش و علم روز نیست، اهم اهداف دولت در این دوره همین مساله و برطرف کردن معضلات اقتصادی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار