پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گلستان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید.
کد خبر: ۴۸۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 20 August 2017
پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گلستان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزارگردید.

وی گفت: صورتجلسه کمیته فرعی نرخگذاری کالا و خدمات در خصوص نرخ خدمات تبدیل شالی به برنج مطرح و نرخ تبدیل هر کیلو شالی به برنج در کارخانجات سنتی 1700 ریال و در کارخانجات مدرن 1850ریال به تصویب رسیده و مقرر شد اصل نرخ تصویبی پس از تائید دبیرخانه کمیسیون نظارت به اعضا ابلاغ گردد.

قوانلو گفت:در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر تراز مالی سال 95 اتاق اصناف مورد تائید قرارگرفت و پیرو تاکیدات بعمل آمده قبلی مقرر شد اتاق اصناف در صورت نیاز و قبل از هزینه کرد متمم بودجه را جهت تصویب به کمیسیون نظارت ارائه نماید.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: پیرو مصوبه کمیسیون نظارت مرکز استان در خصوص اتحادیه صنف خبازان شهرستان گرگان، رئیس اتحادیه صنف مذکور گزارشی از اقدامات بعمل آمده را به استحضار اعضا رساندند و مقرر شد رئیس اتحادیه صنف خبازان شهرستان گرگان ظرف مدت یکماه نسبت به اصلاح امور اتحادیه و رفع مغایرتهای ابلاغی اقدام و نتیجه را به دبیرخانه کمیسیون نظارت و اتاق اصناف مرکز استان بصورت مکتوب ارسال نماید.

وی گفت: در این جلسه نامه اداره نظارت و بازرسی سازمان در خصوص اطلاع رسانی و برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز مطرح و مقرر شد اتاق اصناف با هماهنگی اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران تلفن ثابت و همراه، فروشندگان لوازم بهداشتی و سایر اتحادیه هایی که امکان عرضه کالای قاچاق در رسته های تحت پوشش آنها وجود دارد، نسبت به اطلاع رسانی به اعضا و برگزاری کارگاههای آموزشی اقدام نماید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار