در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای حرم ، کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شد.
کد خبر: ۴۸۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 20 August 2017
عطر شهادت فرزندان غیور انقلاب اسلامی ایران این بار نه از خاک های خونین جنوب که از صحرای حلب و خرابه های شام به مشام می رسد .
تاریخ درسینه خود ثبت خواهد نمود که دفاع از حرم حضرت زینب (س) دلیل نمی خواهد ، بهانه اش دل است و بهایش دل سپردن و بیعت حسینیان زمان ، بیعتی است به رنگ خون و جلوه این عهد را پیکر شهیدان مطهر مدافع حرم به تصویر می کشند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان ، زنده نگهداشتن و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با افتتاح کتابخانه های مرکزی و دیجیتال خود نام آنان را به نام زیبای مدافع حرم شهید محسن حججی مزین نمود.
 
 اقدام با ارزش دانشگاه آزاد واحد یاسوج در ارج نهادن به مقام شامخ شهید حججی + تصاویر

این آیین در روز یکشنبه 29 مرداد ماه قبل از نماز ظهر و عصر در محل کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور چهره های فرهنگی استان ، روحانیت معظم ، سرداران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ، استادان و دانشجویان برگزار شد.
دکتر آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این آیین معنوی گفت : شهدا چراغ راه هدایت بشر در همه دوران بوده اند و ما هرچه داریم از برکت وجود شهدا است.
دکتر محمودی بیان داشت : به رسم ادای احترام به شهدا ، رفتاری کردن باورهای شهادت طلبانه دانشگاهیان و توجه به منویات مقام معظم رهبری ، این واحد دانشگاهی در نظر دارد در هفته پایانی مهرماه جاری همزمان با شروع سال تحصیلی و با حضور فرهنگیان و ایثارگران ، یادواره شهدای دانشگاه را برگزار نماید. این یادواره در نوع خود بی نظیر و باشکوه برگزار می شود.
 
اقدام با ارزش دانشگاه آزاد واحد یاسوج در ارج نهادن به مقام شامخ شهید حججی + تصاویر 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اضافه کرد : کتابخانه این دانشگاه در دو بخش مجازی و عمومی تحت عنوان کتابخانه مرکزی مزین به نام شهید والا مقام محسن حججی نامگذاری می شود.تا بدین وسیله در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت سهمی هرچند کوچک داشته باشیم.
در پایان حضار محترم با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه با قرائت فاتحه و پس از آن ادای فرائض ظهر و عصر در نمازخانه دانشکده علوم انسانی به کار خود خاتمه دادند.
گزارش تصویری از نامگذاری کتابخانه دانشگاه آزاد یاسوج به نام شهید مدافع حرم

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار