معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ‌طرح آب شیرین‌کن سیراف به جم با ظرفیت ۲۸ هزار متر مکعب طراحی و اجرایی شد.
کد خبر: ۴۸۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 21 August 2017
سیدمحمدحسن باستی بعدازظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح آبرسانی به شهرستان جم، با اشاره به اینکه طرح‌های آبرسانی به استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: منابع تامین آب آشامیدنی استان بوشهر با اجرای پروژه‌های آب شیرین‌کن در نقاط ساحلی استان بوشهر افزایش می‌یابد که اکنون دو پروژه آب شیرین‌کن بوشهر و کنگان وارد مدار تولید است.

وی با اشاره به ساخت سد مخزنی باغان و نقش آن در تامین آب آشامیدنی خاطر نشان کرد: با تکمیل سد باغان نه تنها تحول در اشتغال و رونق کشاورزی ایجاد می‌کند بلکه مشکلات تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای شهرستان جم برطرف می‌کند.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای سد باغان گفت: اجرای خط انتقال آب، ساخت تصفیه خانه، مخازن ذخیره آب و ایستگاه پمپاژ از طرح‌های تدوین شده برای انتقال آب از سد باغان به شهرها و روستاهای شهرستان جم است.

باستی با تاکید بر بهره‌برداری از سد باغان بر اساس برنامه زمان‌بندی تصریح کرد: سد مخزنی باغان بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار تولید می‌شود که  با بهره‌برداری از این پروژه  نقش مهمی در تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای شهرستان جم دارد.

وی با اشاره به اینکه سد باغان به عنوان طرح‌های اولویت‌دار استان بوشهر و وزارت نیرو  است از اجرای طرح آب شیرین کن آبرسانی سیراف به جم پرداخت و افزود: طرح آب شیرین‌کن سیراف به  جم  با ظرفیت 28 هزار متر مکعب طراحی و اجرایی شده که با بهره برداری از آن مشکلات، تامین آب آشامیدنی شهرستان جم برطرف می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار