روز گذشته مدیر کل پزشکی قانونی استان با مدیر کل دیوان محاسبا ت استان در محل اداره کل دیوان استان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۴۸۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 21 August 2017
روز گذشته مدیر کل پزشکی قانونی استان با مدیر کل دیوان محاسبا ت استان در محل اداره کل دیوان استان دیدار و گفتگو کردند. 

دکتر حسین زارعی مدیر کل پزشکی قانونی در دیدار با مدیر کل دیوان محاسبات استان به بیان گزارشی از وضعیت و فعالیتهای پزشکی قانونی در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم شریف استان و همچنین مباحثی در زمینه مشکلات و کمبودها در مجموعه پزشکی قانونی اشاره کردند.

وی دراین دیدار ضمن تشریح فعالیتها و برخی مشکلات و کمبودهای مرکز پزشکی قانونی شهرستان گنبد به بیان آخرین وضعیت پروژه و پیشرفت های انجام شده پروژه در حال احداث گنبد پرداخته وخواستار حمایت و افزایش سرعت اجرایی در روند احداث پروژه ، با رعایت کیفیت آن گردید تا با احداث و افتتاح هرچه سریعتر پروژه ساختمانی و تالار تشریح شرق استان، امکان استفاده شهروندان محترم از خدمات انجام گرفته فراهم گردد.

ایشان در ادامه افزود: پروژه ساختمانی پزشکی قانونی شهرستان گنبد از سال 89 شروع شده و به علت کمبود اعتبار تنها در حدود 30% پیشرفت داشته و نیازمند تزریق اعتبار می باشد.

حسینی زاده مدیر کل دیوان محاسبا ت استان هم در این دیدار ، ضمن ابراز خرسندی از احداث پروژه های عمرانی ، با اظهار امیدواری نسبت به پیگیری و رفع برخی مشکلات ، همکاری و حمایت های همه جانبه خود را اعلام و در زمینه رفع موانع موجود قول مساعدت دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار