با پايان 3 مرحله انتخابي صورت مي‌گيرد
تيم مردان هیأت‌‌‌‌‌ گلف استان قم بعد از سه پيكار انتخابي با شناخت تركيب نهايي خود در مسابقات ميني‌گلف قهرماني كشور به مصاف رقبا مي‌رود.
کد خبر: ۴۸۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، مسابقات انتخابی تیم مینی‌گلف مردان قم برای شناخت برترین‌ها به منظور عضویت در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور در سه مرحله برگزار شد و شرکت کنندگان در آن مجموعا در 9 راند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان پیکارهای مرحله سوم انتخابی مجید کربلایی با مجموع اسکور 299 در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، علی منفرد که یکی از چهره‌های با تجربه و سابقه‌دار این رشته ورزشی است و تجربه حضور در میادین مهم کشوری و بین‌المللی این رشته را دارد با مجموع اسکور 335 در جایگاه دوم ایستاد.

این در حالی است که عنوان سوم با مجموع اسکور 359 به محمد مولوی رسید و سیدحسام‌الدین هاشمی با مجموع اسکور 360 رتبه چهارم را کسب کرد، فرهاد فاتح  با اسکور 367 پنجم شد و محمدفرزاد امیدنیا با 382، محمد عالی‌پناه با 384، علی شاکرنژاد با 420 و احمد ورمرزیاری با اسکور 431 در رده‌های ششم تا دهم جای گرفتند.

همچنین وحید طبیبی، سعید صفرپور، سعید داوودآبادی، سیدمحمد علویون، حبیب فراهانی و سعید صالحی دیگر نفرات شرکت کننده در این دوره از مسابقات انتخابی تیم مینی‌گلف مردان بودند که به دلیل عدم حضور در یکی از سه مرحله پیکارهای برگزار شده در رده‌بندی قرار نگرفتند.

در شرایطی که فدراسیون گلف ایران میزبانی رقابت‌های مینی‌گلف مردان کشور را به هیأت‌‌‌‌‌ گلف استان همدان سپرده است، انجمن مینی‌گلف استان قم در نظر دارد پس از بررسی نتایج سه مرحله مسابقات انتخابی قم، ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور را اعلام کند.

با توجه به اینکه تیم بانوان قم نیز قصد حضور در مسابقات مینی‌گلف ایران را دارد، تا کنون دو مرحله از پیکارهای انتخابی این تیم نیز در زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شده، ‌در حالی که در انتخابی دوم سمانه سعادتی با اسکور 124، مهسا یزدانی‌فرد با اسکور 127 و نسرین دانشور‌راد با اسکور 145 اول تا سوم شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار