دبیر شورای عالی الگوی پیشرفت اسلامی در قم:
دبیر شورای عالی الگوی پیشرفت اسلامی گفت: اگر تراریخته‌ها قانونی شود افرادی در این‌ بین در بین مسئولان هزار میلیاردی کشور قرار می‌گیرند، فقط کافی است که تراریخته‌ها در کشور قانونی شود پول کلانی در جیب این افراد می‌رود.
کد خبر: ۴۸۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی کشوری شامگاه یکشنبه در نشست علمی بررسی ابعاد سیاسی، امنیتی، پزشکی و نظری محصولات تراریخته که با حضور آیت‌الله تبریزیان در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، سلامت تراریخته ها را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: اگر فرض بگیریم اختلاف مجموعه‌های پژوهشی که در حوزه علمیه قم هستند با نهادها و دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده که زیر نظر وزارت خانه‌ها کار می‌کنند اگر اختلاف آن‌ها بر سر سلامت تراریخته‌ها باشد، نظام ورودی ارزیابی تراریخته‌ها در کجاست؟ شواهد جدی نشان می‌دهد که کسانی که دارند از سلامت تراریخته ها دفاع می‌کنند افرادی هستند که در این قضیه صاحب منفعت می‌شوند.

وی افزود: اگر تراریخته‌ها قانونی شود افرادی دراین‌بین در بین مسئولان هزار میلیاردی کشور قرار می‌گیرند، فقط کافی است که تراریخته‌ها در کشور قانونی شود در این بین تنها اتفاقی که خواهد افتاد رفتن پول کلانی در جیب این افراد است.

دبیر شورای عالی الگوی پیشرفت اسلامی با بیان اینکه نظام ملی ارزیابی در کشور ایران وجود ندارد، متأسفانه گزارش‌هایی هم در این میان وجود ندارد، افزود: برخی از دانشمندان در این زمینه 50 سال از دانشمندان غربی عقب‌تر هستند با گزاره‌های علوم انسانی یا گزاره‌های علوم تجربی معامله وحی منزل می‌کنند که نباید این اتفاق بی افتد.

کشوری ابراز کرد: یکی از الزامات کشور برای اینکه از عصر قبل از ظهور عبور کند این است که افرادی که در حکومت هستند با افرادی که در این زمینه قوی هستند گفت‌وگو کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار