لطف الله فروزان ضمن بیان اهمیت آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور از عوامل اجرایی درخواست نمود که همانند آزمونهای قبلی وظایف محوله را با دقت انجام دهند.
کد خبر: ۴۸۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 21 August 2017
با هدف آسیب شناسی مشکلات و هماهنگی های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی شهریور ماه دانش آموزان در شهریور ماه 96 و همچنین هماهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور، جلسه ستاد هماهنگی امتحانات شهرستان کهگیلویه با حضور اعضا در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت ،جلسه ستاد امتحانات نهائی شهریور ماه 96 و آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش برگزار گردید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندر کاران برگزاری امتحانات به اهمیت امتحانات و ارزیابی دانش آموزان و نتایج تلاش و کوشش دبیران و آموزگاران اشاره نمود.
در ادامه جلسه ،لطف الله فروزان ضمن بیان اهمیت آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور از عوامل اجرایی درخواست نمود که همانند آزمونهای قبلی وظایف محوله را با دقت انجام دهند.
در ادامه برخی از موارد مهم که بایستی در آزمون رعایت شوند به اطلاع عوامل اجرایی رسید.
در ادامه این جلسه ضیاالدین تقوی کارشناس مسئول سنجش و امتحانات درخصوص برنامه امتحاني دروس نهايي دانش آموزان در شهريور ماه سال 96، گفت: اين برنامه ها مختص دانش آموزان تعیین رشته ، تغییر رشته و دانش آموزان تجدیدی در کلیه پایه ها و مقاطع تحصیلی می باشد که از اول لغایت21 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
گفتنی است در ادامه پس از بیان نظرات و پیشنهادات توسط سایر اعضا ، مواردی از قبیل تعیین عوامل حوزه تکثیر ، تعیین حوزه های امتحانات نهایی ، تعیین ناظرین حوزه های امتحانی و دیگر موارد لازم بررسی وتبادل نظر بعمل آمد.
تقوی در ادامه افزود : برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشورتعداد 2700 داوطلب در سطح شهرستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 1630 نفر زن و 1155 نفر مرد هستند. به عبارت دیگر 60 درصد زن و 40 درصد مرد هستند.
 
جزئیات برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در کهگیلویه 
مسئول سنجش و امتحانات آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت : داوطلبان آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه باید از روز سه شنبه 31 مرداد ماه وارد سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org شوند و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
وی در پایان گفت : ممکن است برای داوطلبان گرامی بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مشاهده می کنند که مغایراتی بین کارت ورود به جلسه با اطلاعات ثبت نامیشان وجود دارد، داوطلبانی که این موارد را مشاهده نموده اند بدون داشتن هیچ استرس و نگرانی می توانند به باجه رفع نقص سازمان سنجش در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان که همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کار خود را آغاز می کند ، اقدام به تصحیح اطلاعات کارت آزمون خود کنند.


گزارشی از سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار