تابناک مرکزی: استاندار لرستان در بازدید از پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک گفت: با همت قرارگاه خاتم، این پروژه در سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۸۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 22 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار از دو طرح در دست اجرای آزاد ‌راه خرم‌آباد- بروجرد- اراک و راه‌آهن دورود- خرم‌آباد بازدید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام ‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اجرای دو پروژه کلیدی راه‌آهن و آزادراه در لرستان گفت: گام‌های بلندی برای توسعه استان برداشته‌شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی با بیان اینکه تلاش و جدیت استاندار لرستان در اجرای این طرح‌ها قابل تقدیر است، افزود: با همت و تلاش مدیریت ارشد استان کارهای اساسی در لرستان شکل گرفته که این اقدامات یادگار ارزشمند و باقیات و صالحات در استان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه انصافا قرارگاه خاتم در توسعه و پیشرفت استان سهم اساسی داشته و دو پروژه کلیدی توسط این نهاد در استان در حال اجراست، افزود: بر اساس آمار در این طرح ۳۵۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های راه‌آهن و آزاد‌راه علاوه بر استان لرستان در سطح ملی هم مهم هستند، گفت: اجرای این طرح‌ها نشان از تحقق شعار مقام معظم رهبری که می‌توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم، دارد.

استاندار لرستان نیز در این بازدید گفت: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در لرستان مایه دلگرمی است و از دست اندرکاران این دو طرح به ویژه قرارگاه خاتم تقدیر می‌کنم.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه لرستان به نوعی کریدور شمال به جنوب است که حلقه مفقوده آن آزادراه خرم‌آباد- اراک بود گفت: ۶۷ کیلومتر از این پروژه در محدوده لرستان در حال اجراست.

استاندار لرستان اعتبار اجرای این پروژه را ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با همت قرارگاه خاتم، آزاد‌راه خرم‌آباد- اراک در سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

بازوند افزود: پروژه راه‌آهن در ۱۱۴ کیلومتر در حال اجراست که در سطح ۶۵ درصد از پروژه، عملیاتی شده است.

 انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار