مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اعلام کرد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در صورت تقویت پست برق بوستان نرگس توسط شرکت توزیع نیروی برق استان، خدمات‌رسانی تا پاسی از شب در این بوستان ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۴۸۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به ساعت کاری بوستان‌های بانوان در شهر قم، افزود: ساعت کاری این بوستان‌ها از ساعات اولیه صبح تا اذان مغرب است که این مساله به دلیل نواقص سیستم روشنایی این بوستان‌ها است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ضرورت همکاری شرکت توزیع نیروی برق برای تقویت پست برق بوستان نرگس، گفت: در صورت تقویت پست برق بوستان نرگس توسط شرکت توزیع نیروی برق استان، خدمات‌رسانی تا پاسی از شب در این بوستان ادامه می‌یابد.

جوادیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ورود پسرهای هفت سال و بیشتر به این بوستان با محدودیت روبه‌رو است تا آرامش بیشتری برای تفریح و ورزش بانوان در این بوستان برقرار شود.

وی با اشاره به برخی انتقاداتی که در خصوص فعالیت کارگران مرد در بوستان نرگس وارد شده بود، بیان کرد: کلیه عوامل این بوستان اعم از نیروهای امنیتی و فضای سبز و نظافت از بانوان هستند و صرفا تعدادی کارگران پیمانکار در محدوده هستند که به دلیل سختی کار امکان استفاده از بانوان وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان اظهار کرد: طی دو هفته آینده مباحث عمرانی پروژه تکمیل می‌شود و شاهد خروج کارگران مرد از این بوستان خواهیم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار