رئيس هیأت‌‌‌‌‌ بكستبال استان قم:
رئيس هیأت‌‌‌‌‌ بسكتبال استان قم از پيوستن يك داور ديگر به جمع داوران داراي درجه ملي قضاوت در رقابت‌هاي رسمي اين رشته خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، مرتضی سخایی اظهار کرد: محسن عباسی نماینده داوری بسکتبال استان قم موفق به کسب درجه ملی داوری شد و هیأت‌‌‌‌‌ بسکتبال این افتخار را به وی و جامعه ورزش تبریک می‌گوید و امیدواریم عباسی همچنان نماینده موفقی برای بسکتبال قم در قضاوت میادین مهم این رشته باشد.

وی در ادامه به حضور تیم دختران قم در رقابت‌های کشوری اشاره و بیان کرد: اعزام تیم نونهالان دختر بسکتبال قم به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان انجام شد و این تیم با وجود اینکه از صعود به مرحله نهایی بازماند اما در بین ١٦ تیم برتر کشور قرار گرفت.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ بسکتبال استان قم سپس به اعزام تیم بانوان قم به مسابقات بسکتبال سه به سه قهرمانی کشور اشاره و ابراز کرد: این اعزام در حالی انجام شد که میزبانی رقابت‌ها را هیأت‌‌‌‌‌ بسکتبال استان مرکزی در شهر اراک انجام داد و برای تیم قم سمیه گلی، زهره بهمنی، زهرا تقی‌لو و مهدیه عزتی به سرپرستی خانم گلی به میدان رفتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم بانوان استان قم در مسابقات سه به سه بسکتبال قهرمانی کشور با تیم‌های اصفهان، کردستان، خوزستان، بوشهر و اردبیل هم‌گروه شد و در نخستین بازی 21 بر 14 مغلوب اصفهان شد، بازی دوم را 19 بر 10 به خوزستان واگذار کرد و در مسابقه سوم در یک بازی نزدیک در وقت اضافه با نتیجه 17 بر 15 بازی را به قهرمان دور قبل بازی‌ها یعنی تیم کردستان باخت.

سخایی یاد آور شد: این دوره از مسابقات در رده سنی بالای 18 سال با شرکت 24 تیم از 23 استان و با حضور 92 بسکتبالیست در ترکیب تیم‌های مختلف به انجام رسید و تیم‌های شرکت کننده ابتدا در چهار گروه 6 تیمی به رقابت پرداختند و در پایان تیم بسکتبال سه نفره تهران قهرمان شد، اصفهان و کردستان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بسکتبال سه به سه در نیمه زمین بسکتبال و با یک حلقه انجام می‌شود، راجع به این رشته ورزشی عنوان کرد: در بازی‌های سه به سه، هر تیم متشکل از چهار بازیکن شامل سه نفر در داخل زمین و یک نفر به عنوان بازیکن ذخیره است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار