کد خبر: ۴۸۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 22 August 2017
سخنگوی منتخبان شورای پنجم شهر اهواز با اشاره به علل تأخیر در انتخاب و تعیین شهردار اهواز گفت: با وجود این مسائل، خیلی بعید است که شهردار اهواز تا آخر این هفته معرفی و تعیین شود. 
  
جاسم موسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: منتخبان شورای پنجم برای تصدی شهرداری اهواز همچنان در مرحله بررسی چهار گزینه مطرح کنونی بر اساس شاخص‌های پیش‌بینی شده هستند و هیچکدام از این چهار نفر نیز انصراف نداده‌اند. 
  
وی با اشاره به تعیین شهردار جدید اصفهان و منتفی شدن ابقای آقای مهدی جمالی‌نژاد در سمت شهرداری اصفهان، افزود: نگاه منتخبان شورای پنجم به آقای جمالی‌نژاد به عنوان گزینه غیربومی، تفاوتی با سه گزینه دیگر ندارد و ما نگاه یکسان به هر چهار گزینه فعلی داریم. 
  
سخنگوی منتخبان شورای پنجم شهر اهواز در توضیح علت تأخیر در معرفی شهردار اهواز با وجود تعیین شهرداران اکثر کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور عنوان کرد: اتفاقات و مسائلی که در رابطه با انتخابات شورای شهر اهواز شاهد بودیم، حدود یکی دو ماه زمان ما را گرفت. 
  
موسی‌پور ادامه داد: این امر موجب شد که منتخبان شورای پنچم اهواز زمان کمتری نسبت به منتخبان شوراهای سایر شهرها برای تعیین و معرفی شهردار در اختیار داشته باشند. از طرفی امروز نیز منتخبان شورا درگیر همایشی بودند که در استانداری برگزار شد و فردا نیز بحث تعیین هیأت رئیسه شورای پنجم و مراسم تحلیف را داریم. 
  
وی افزود: بنابراین خیلی بعید به نظر می‌رسد که شهردار را تا آخر هفته معرفی و تعیین کنیم. با تعیین هیأت رئیسه شورای پنجم، تمرکز شورا کاملاً بر انتخاب شهردار معطوف می‌شود و ان‌شاءالله به زودی شهردار را معرفی خواهیم کرد.
  
سخنگوی منتخبان شورای پنجم شهر اهواز در واکنش به موضوع مطرح شده مبنی بر دخالت شورای مرکزی جمنا در تعیین شهردار اهواز گفت: در بحث معرفی شهرداران، شورای مرکزی جمنا آرمان‌ها و شاخص‌های کلی خود را مدنظر قرار می‌دهد و می‌بیند که آیا منتخبان جمنایی شورای پنجم اهواز بر اساس این شاخص‌ها و آرمان‌ها عمل می‌کنند یا نه. 
  
موسی‌پور ادامه داد: بنابراین شورای مرکزی جمنا در تعیین هیچکدام از گزینه‌ها دخالت مستقیم ندارد. منتخبان جمنای شورای پنجم شهر اهواز نیز به هر چهار گزینه فعلی برای تصدی مدیریت شهرداری اهواز نگاه یکسانی دارند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار