در فرمانداری شهرستان بابلسر برگزار شد
از سوی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی بابلسر، هوشیار خسروی با ۵ رای به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بابلسر انتخاب شد. در انتخابات شورای شهر بهنمیر نیز امرالدین جهانی با ۵ رای و در هادیشهر نیز مهدی محمدجانپور با اکثریت آرا رئیس شورا شدند.
کد خبر: ۴۸۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 23 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رییسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای بابلسر،بهنمیر وهادیشهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، فرماندار بابلسر با تقدیر از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت:  باید از ظرفیت و توانمندی همه اعضاء  نخبگان در توسعه شهرستان استفاده شود.
 
وی افزود: مردم انتظار دارند کارهای بنیادی و زیر بنایی که در  دوره های قبلی آغاز شد به سرانجام برسند.
 
اسد با تاکید بر داشتن برنامه های فرهنگی و اجتماعی تاثیر گذار در شهرستان گفت:ایجاد شور و نشاط در جامعه با رعایت قوانین می تواند در کاهش طلاق و اعتیاد و بزه های اجتماعی موثر باشد.
 
این مسئول بابیان اینکه اعضای شورا امروز قسم یاد کردند تا رضای خدا و مخلوق را در نظر گیرند ابراز داشت: آن چیزی که زمینه خدمت رسانی مطلوب را در شورا فراهم می کند وجود همدلی در بین اعضا می باشد که این امر در ارائه خدمات مطلوب به مردم حائز اهمیت است.

در ادامه با آرای مخفی از سوی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی بابلسر، هوشیار خسروی با ۵ رای به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بابلسر انتخاب شد.

همچنین فاطمه بهار به عنوان نایب رییس ، علیرضا رحیمیان به عنوان منشی اول و  محجوب پروین به عنوان منشی دوم ، صادق شفقت به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

هوشیار خسروی، فاطمه بهار، علیرضا رحیمیان، محجوب پروین، صادق شفقت، مسلم حسین زاده و منصور رمضان نژاد در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بابلسر از سوی مردم انتخاب شدند.
 
همچنین در شورای اسلامی هادیشهر نیز مهدی محمدجانپور با اکثریت آرا رئیس شورا ، نورالله شاطری نائب رئیس ، حسین شاطری  منشی اول، عباس حسن پور منشی دوم و نقی عربی خزانه دار با رای مخفی انتخاب شدند.

ضمنا در انتخابات شورای شهر بهنمیر نیز امرالدین جهانی با ۵ رای رییس ، ابراهیم ملاآقایی نایب رییس و علیرضا جهانی نیز بعنوان منشی اول انتخاب شدند.
 
 گفتنی است علیرضا رحیمیان با اکثریت آراء نیز بعنوان نماینده شورای شهر بابلسر در شورای اسلامی شهرستان انتخاب شد.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار