استاندار مرکزی در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: کمیته امداد از بدو تاسیس و به خصوص در زمان جنگ خدمات زیادی به اقشار کم بضاعت ارائه کرده است و کمک به محرومان یک وظیفه همگانی است و همه باید در کنار کمیته امداد در رفع محرومیت تلاش کنند.
کد خبر: ۴۸۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 24 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی در دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه کمیته امداد یکی از نهادهای مقدس و پر افتخار جمهوری اسلامی است، گفت:  کمیته امداد از بدو تاسیس و به خصوص در زمان جنگ خدمات زیادی به اقشار کم بضاعت ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ که شرایط سخت بود، کمیته امداد در راستای رسیدگی به فقرا و ریشه‌کن کردن فقر قدم بر می‌داشت.

زمانی قمی با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای حفظ انقلاب و حفظ امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی بر عهده دارد، بیان کرد: کمک به محرومان یک وظیفه همگانی است و همه باید در کنار کمیته امداد در رفع محرومیت تلاش کنند.

وی افزود: سال گذشته استان مرکزی 730 میلیون دلار صادرات و 291 میلیون دلار واردات و تراز تجاری مثبت داشته است و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز میزان صادرات استان 311 میلیون دلار و میزان واردات 115 میلیون دلار بوده است.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: بخش قابل توجهی از اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی محقق شده است و تلاش مسئولان بر این است که اشتغال روستایی افزایش یابد.

استاندار مرکزی با تاکید بر توجه به روستاهای محروم مطرح کرد: در سنوات  گذشته به دلیل توجه بیش از اندازه به شهرها، روستا مورد غفلت قرار گرفتند درصورتی‌که باید به این قشر توجه بیشتری شود و امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی روستاها باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار