وزیر جهاد کشاورزی در نخستین روز از هفته دولت و در جریان سفر به استان یزد، از باغ آهوی شهرستان مهریز دیدن کرد.
کد خبر: ۴۸۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 25 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»، محمود حجتی در این بازدید که رییس دامپزشکی کشور و مسئولان اجرایی استان و مهریز حضور داشتند از بخش های مختلف این باغ بازدید و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.
وزیر جهاد کشاورزی در جریان این بازدید با قدردانی از سرمایه گذار این باغ بر اهمیت ایجاد اینگونه مکان ها در سطح کشور برای بازدید مردم و معرفی گونه های حیوانی و حراست از آنها تاکید کرد.
حجتی افزود: وضعیت اقلیمی یزد برای ایجاد اینگونه باغ ها فراهم است و بخش خصوصی می تواند با حمایت و همراهی دولت نسبت به فعالیت در این عرصه مهم گام بردارد .
همچنین فرماندار مهریز گزارشی از روند ساخت و برنامه های باغ آهو در این شهرستان ارائه داد و حمایت برای ایجاد اینگونه مکان ها را در سایر مناطق خواستار شد.
باغ آهوی مهریز در زمینی به وسعت 10 هکتار ساخته شده و در محل ورودی روستای تاریخی 'سریزد' شهرستان مهریز واقع گردیده و شامل فضاهای تفریحی، باغ آهو، باغ پرندگان، فضای رستوران و کافی شاپ، محل بازی کودکان، فضای سبز و پارکینگ عمومی است.
برای ساخت این مجموعه رفاهی در مدت 6 سال افزون بر 20 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با همکاری دولت و دستگاه‌های اجرایی مهریز هزینه شده است.
مجتمع فرهنگی، تفریحی و گردشگری باغ آهو در طول سال و به‌ویژه تعطیلات نوروز، میزبان مهمانان و مسافران از اقصی نقاط کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار