مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم امروز میهمان 90 زایر پیاده ی کربلاست...امروز ندبه را با حال و هوای دیگری میخوانی... الي مَتي اَحارُفيكَ يا مولايَ، اي مولاي من! تا كي در (انتظار) شما حيران و سرگردان باشم ؟
کد خبر: ۴۸۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 25 August 2017
تابناک رضوی: ندبه میخوانی تا با امام غایبت  عهد و پیمان دوباره ای ببندی.تا نفسهایت را در  شروع صبح جمعه ای دیگر متبرک به نام مقدس امام غایبت کرده باشی... امروز تو زایر سرزمین مقدسی هستی که دلهای شیفتگان زیادی را در تاریخ مجذوب  خویش کرده است.
دلدادگانی که از تعلقات و زن و فرزند دست کشیده و شیفته جان و بی قرار عزم زیارت کرده اند.  امروز قصد قربت کرده ای نفس هایت را در سینه حبس میکنی .از کنار مرقد مطهر امام ریوف نفس های معطرت را در سینه حبس کرده ای تا قدم به قدم تا کربلا متبرک به شمیم تربت مقدس اقا کنی.
دلم ذره ذره قدم به قدم با شما همراه شده است. نیلوفرانه احساسم را به پرچم یا حسین  کاروان ثارالله گره میزنم تا 72 روز  همراهتان باشد ... .چشمانتان به اشک می نشیند.
وقتی حجه الاسلام رییسی از عاشورا می گوید از درس خودسازی عاشورا از دلدادگی حر میگوید و از  زهیر که  بعد از دیدار سالارش قدمهایش استوارتر  گردید.   ...کاروان پس از ندبه خوانی حسینیه را ترک میکند.
بیرون حسینیه عود است و سپند و چشمهای گریانی که بدرقه ی راه مسافران کربلا میشود.مادری که پسر 13 ساله اش را بدرقه میکند و میگوید بزرگترین ارزوی پسرش زیارت سید الشهداست.
13 ساله است و برخلاف دغدغه های نوجوانی شور کربلا در سر دارد...  کاروانی که جوانترین زایرش 13 سال دارد و پیرمرد 75 ساله ای که تمام توانش را جمع کرده تا 72روز دیگر خاک کربلا را به چشم بکشد... کاروان با یاد و خاطره ی شهید بی سر شهید مدافع حرم محسن حججی یا حسین گویان از زیر قران رد میشود و  هر یک خانواده ی خود را در این سه ماه دوری  به دست خدا میسپارند .
تا 72 روز دیگر در حرم مطهر سیدالشهدا با خود زمزمه کنند که....
اینجا به زیارت خدا آمده ام.   / با دعوت تو به کربلا امده ام/آنقدر غریبه نیستم آقا جان/از شهر غریب الغربا امده ام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار