کد خبر: ۴۸۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 25 August 2017
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از 7ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی شوش خبر داد. 
  
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحمد صالحی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع يک مورد درگیری در شوش بلافاصله عوامل انتظامی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
  
وی افزود: ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعدادی افراد با یکدیگر درگیر شده که پیش از حضور عوامل انتظامی، عوامل درگیری از محل متواری شدند و 2نفر مجروح به مرکز درمانی منتقل شده که یکی از مجروحان به علت جراحات وارده فوت کرده است. 
  
فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: به دليل حساسيت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی با بررسی‌های فنی و اقدامات پلیسی و نیز اخذ اظهارات شاهدان، عوامل حاضر در این نزاع دسته جمعی شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
  
صالحی با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان و افکار عمومی عنوان کرد: با پیگیری عوامل انتظامی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک اقدام مشترک و هماهنگ شده در کمتر از هفت ساعت از وقوع قتل، تعداد 4 متهم دستگیر که بلافاصله برای تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی منتقل شدند. 
  
وی در پایان با بیان این‌که یکی از متهمان که جوان 20 ساله‌ای است در تحقیقات پلیس به قتل نوجوان 15 ساله در درگیری روز گذشته اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است، افزود: یک قبضه سلاح شکاری از قاتل کشف که پس از تکمیل پرونده مقدماتی متهمان به دادسرا ارجاع می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار