امام جمعه دهلران گفت: از وضعیت بیکاری جوانان در دهلران گلایه داریم، انتظار جوانان ما برای اشتغال آنها را به پیری کشانده است، درحالی که سنی از آنها گذشته و فاقد اشتغال و مسکن و ازدواج هستند.
کد خبر: ۴۸۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 25 August 2017

امام جمعه دهلران گفت: مسئولین استان فقط به یک محور نچسبند، نگاه کنند و ببینند زائر ما از چه مسیرهایی به مرز مهران می رود.

به گزارش تابناک ایلام; حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان در خطبه های  نماز جمعه این هفته  دهلران گفت: هفته دولت یک فرصتی است که دولتمردان گزارشی از عملکردها و اقدامات خود را به مردم بیان کنند.

وی افزود: اقدامات منافقین در سال 60 برعلیه نظام و انقلاب اسلامی بود و در چندماه به ترور شخصیت های نظام پرداختند اما باعث نشد که نظام خم به ابرو بیاورد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: شاهد آغاز به کار دولت دوازدهم هستیم و امیدواریم امورات مردم و نظام را مدنظر قرار بدهند، اشتغال جوانان بیکار و دیگر وعده های تبلیغاتی خود را عملیاتی کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه موضوع انتخابات تمام شده است، امیدواریم موضوح حزب و جناح بازی کنار گذاشته شود و برای رضای خداوند متعال دولتمردان به انجام وظیفه خود بپردازند.

حجت الاسلام موسوی با تشکر از زحمات و خدماتی که در شهرستان انجام شده  گفت:کارهای به زمین افتاده فراوانی وجود دارد که متاسفانه اقدامات مناسبی انجام نگرفته است.

وی افزود: پتروشیمی دهلران وعده رئیس جمهور بود، ان جی ال 3100 باید موضوع اشتغال جوانان را حل کند و کارخانه سیمان دهلران باید صدای تولیدش به گوش همه برسد.

امام جمعه دهلران گفت: راه اندازی مرز رسمی چیلات انتظار عموم مردم و یک خواسته به حق است که باید عملیاتی شود، جاده چم سرخ و جاده های مواصلاتی زیبنده شهرستان نیست.

وی افزود: مسئولان استانی باید کارها را جهادی انجام بدهند و زیرساخت های اربعین حسینی(ع) در دهلران را پیگیری و عملیاتی کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دهلران گفت: متاسفانه مسئولان استان فقط به چند محور مواصلاتی چسبیده اند، امیدواریم به دیگر محمور های اربعین هم نگاهی داشته باشند و ببینند که زائر ما از چه مسیرهای دیگری به مرز مهران می رود.

وی افزود: از وضعیت بیکاری جوانان در دهلران گلایه داریم، انتظار جوانان ما برای اشتغال آنها را به پیری کشانده است، درحالی که سنی از آنها گذشته و فاقد اشتغال و مسکن و ازدواج هستند.

امام جمعه دهلران گفت: اشتغال افراد بومی که در این گرما و وضعیت نامناسب آب و هوایی زندگی می کنند و مرزدار هستند باید اولویت اول مسئولین باشد و اجازه ندهند جوان عزیز ما با وجود این شرکت های منطقه، در استان های همجوار و تهران به دنبال کار پرسه بزند.

وی افزود: از عدم راه اندازی اداره اوقاف در شهرستان و عدم توجه مسئولین استانی به این موضوع انتقاد داریم، گویی که در استان ایلام به این موضوع بی توجهی صورت می گیرد.

حجت الاسلام موسوی گفت:  از شخص جناب حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف کشور عاجزانه تقاضا داریم شخصاً موضوع راه اندازی اوقاف دهلران و پیگیری مشکلات امام زاده گان شهرستان را پیگیری و اقدام کنند.

وی افزود: باتوجه به آغاز به کار شورای اسلامی شهر و روستا، امیدواریم شورای شهر خواسته های مردم را عملیاتی کند و به شعارها و قول هایی که به مردم دادند و مردم هم به این عزیزان اطمینان کردند، عمل کنند.

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: شورا و شهرداری محترم باید با تمام توان در جهت خدمت به مردم و رضایت مندی آنها تلاش کنند و به وضعیت المان شهری، پارک ها، فضای سبز، کوچه و خیابان و قبرستان ها رسیدگی کنند.

وی افزود: تعرفه های آب و برق متاسفانه بسیار بالاست و لازم است هر هفته تذکر بدهیم، فلذا امیدواریم مسئولین وزارت نیرو هرچه سریع تر به این موضوع مهم رسیدگی کند.

حجت الاسلام موسوی گفت: اجاره مسکن در برخی از مناطق شهری بسیار بالاست، مسکن مهر هم بلاتکلیف مانده و برای مردم عزیز مشکلاتی بوجود آمده که امیدواریم مسئولین نظارت و اقدام کنند.

وی افزود: درخصوص مشکل نبود پزشک سونوگرافی تماس های مکرر داریم، مگر می شود آقای وزیر محترم بهداشت و درمان، مردم محروم و مرزنشین با این جمعیت بالا و در این آب و هوای بسیار گرم فاقد پزشک سونوگراف باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دهلران گفت: باتوجه به اقدامات اخیر آمریکا درخصوص برجام، لازم است که به غنی سازی 20 درصد هسته ای برگردیم و اهداف عالیه نظام و اقتدار نظام را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: آمریکا قصد دارد که سیستم دفاعی ما را نشانه بگیرد، اما آمریکا کور خوانده و هیچ غلطی نمی کند، زیرا مردم ما در مقابل آمریکا با اقتدار کامل ایستادگی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار