کد خبر: ۴۸۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸ 25 August 2017

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان امور مالیاتی کشور در اردبیل با اشاره به نقش گردشگری در توسعه استان اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های فصل زمستان در جذب گردشگر تلاش ما برای رونق گردشگری زمستانی در استان چندین برابر شده و در این ارتباط از هرگونه پیشنهاد و نظر کارشناسی استقبال می‌شود.

وی افزود: گردشگری زمستانی در استان اردبیل نیازمند توسعه و گسترش است که در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه رسالتی خطیر و حساس دارند که باید تمامی این موارد را مورد توجه قرار داده و برای تحقق این اهداف از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بهره‌گیری کنند.

استاندار اردبیل گفت: حمایت و جلب سرمایه‌گذاران نیز در این زمینه می‌تواند برای تحقق اهداف مورد نظر مثمرثمر باشد چرا که بخش دولتی نمی‌تواند به تنهایی در راستای توسعه استان گام بردارد و استفاده از قابلیت‌های مختلف استان نیازمند مشارکت بخش خصوصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن است.

خدابخش تصریح کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح ملی، آسیایی و جهانی نیز فرصت مطلوبی برای معرفی این قابلیت‌ها بوده که تاکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در حد قابل توجهی توانسته‌ایم این اهداف را محقق کرده و شاهد تاثیرگذاری بسزای آن در شور و نشاط اجتماعی باشیم که به همین منظور نیاز است این موضوع از این پس نیز به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود تا شاهد خروجی‌های مناسبی در این زمینه باشیم.

وی اظهار کرد: تاثیر ورزش در کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی و جرائم نیز از دیگر مواردی است که خوشبختانه با برگزاری رویدادهای ورزشی در استان شاهد تحقق این موضوع بودیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: تاکنون هر چه به دست آورده‌ایم در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است که باید قدردان این بزرگواری‌ها و از خودگذشتگی‌ها باشیم چرا که این کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا باید انجام داده شود.

رسول نوع پرور افزود: برگزاری این جشنواره نیز با این محور یکی از اقدامات معنوی و بسیار مهم در سطح کشور است که باید به طور همه جانبه ترویج یابد و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز باید در این زمینه اهتمام و جدیت ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار