بهناز جعفری گفت: من ازدواج نکردم چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنار و هرگز این کار را نخواهم کرد بنابرین هیچ وقت ازدواج نمیکنم.
کد خبر: ۴۸۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 25 August 2017
به گزارش تابناک اردبیل، بهناز جعفری با حضور در برنامه من و شما به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور که روزهای جمعه از شبکه شما پخش می شود، از آن اتفاق جنجالی در نشست خبری زیر پای مادر و زندگی شخصی و اینستاگرام و .... گفت.
 
بهناز جعفری

وی در ابتدا عنوان کرد: بعد از ماجراهایی که در آن نشست خبری پیش آمد من قرار بود سفر بروم و به هرحال خارج از کشور هم که بودم فضای مجازی و تمام حاشیه های این داستان را پیگیری میکردم مدام میخواستم چیزی بنویسم و توضیحی بدهم اما نشد و حتی آن سفر هم به من نچسبید. بالاخره در تقویم دنبال مناسبتی گشتم و روز خبرنگار بهترین فرصت بود چون من برای شهرت و هایلات شدن که آن حرف را نزدم و از اتفاقات بعدش ناراحت بودم اما میخواستم با آرامش این ماجرا حل شود. به هرحال یک سال برای آن سریال زحمت کشیده شده بود و من از آقای نعمت الله خیلی شرمنده شدم که نتیجه زحمت هایشان با آن اتفاق تحت تأثیر قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوْال آرش ظلی پور درباره حمایت خاص رامبد جوان گفت: به هرحال این همکاران من حمایت کردند که برای من عزیز و مغتنم بود شاید من بودم هم همین کار را میکردم .

جعفری درباره فعالیت گزیده و مختصرش در فضای مجازی گفت: من تازه به اینستاگرام پیوستم و خیلی فعالیت خاصی ندارم و شاید این را از صفحات همکارانی یاد گرفتم که تحسینشان کردم. بیشتر سعی کردم به وسیله اینستا حامی حیوانات باشم، از کمپین ها بگویم یا پست های موقت دیگر چون دوست ندارم به خودشیفتگی نزدیک بشوم و مثل عده ای هرجا میروم از خودم عکس بگذارم ، من زبل خان که نیستم!

 این بازیگر در پایان این گفتگو برای اولین درباره زندگی خصوصی اش گفت: من ازدواج نکردم چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنار و هرگز این کار را نخواهم کرد بنابرین هیچ وقت ازدواج نمیکنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار