امام‌جمعه مرودشت با بیان اینکه کسانی که روحیه خرد جمعی را ندارد نباید وارد صحنه انتخابات شورا می‌شدند، اظهار داشت: حرکت اعضای شورای شهر توهین به مردم و شهدای این شهر است.
کد خبر: ۴۸۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 26 August 2017
تابناک فارس یه نقل از فارس: حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های این هفته خود ضمن تبریک فرارسیدن آغاز هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هرکسی که خدمت خالصانه و صادقانه به همراه روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد همواره از او به نیکی یاد خواهد شد.

امام‌جمعه مرودشت هفته دولت را فرصتی برای ارزیابی عملکرد و ارائه گزارش و بررسی نقاط ضعف و قوت دولت‌مردان دانست و در ادامه جهت‌گیری‌های کلان دولت‌مردان را در سه محور رسیدگی به معیشت مردم، رفع موانع تولید و اشتغال با نسخه اقتصاد مقاومتی و حضور در میان مردم و روستاها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود ضروری عنوان کرد.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت امام محمدباقر (ع) در خصوص مسائل فرهنگی توسط دولتمردان و متولیان فرهنگی کشور افزود: ارتقا فرهنگ دینی و جهادی و روحیه انقلابی و مبارزه با تندگویان عالم باید همواره در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد.

وی از متولیان بخش فرهنگی خواست که با شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی موجود و ارائه فرهنگ دینی و فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت روحیه فرهنگی و انقلابی و جهادی و مبارزه با استکبار و ایادی آنان گام برداشته تا در کنار آن نیز بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشت مردم را مرتفع سازند و استقلال خود را نیز در برابر بیگانگان حفظ نمایند.

احمدی در ادامه ضمن گلایه از حرکت اعضای شورای پنجم شهر مرودشت نسبت به عدم انتخاب هیأت رئیسه و سرپرست شهرداری بیان کرد: فلسفه وجودی و شاخصه اول شورای شهر داشتن خرد جمعی و روحیه در کنار یکدیگر بودن است؛ کسانی که روحیه و خرد تفکر جمعی را نداشتند، نباید وارد عرصه انتخابات می‌شدند.

وی مسؤولیت را خدمت خالصانه به مردم دانست و افزود: افرادی که عطش و حب ریاست و قدرت را در خود داشته باشند، هرگز نخواهند توانست خدمت خالصانه به مردم شهر داشته باشند.

امام‌جمعه مرودشت عدم انتخاب هیأت ریسه و سرپرست شهردار توسط اعضای شورای پنجم و نداشتن  روحیه جمعی آنان را توهین به شعور مردم و شهدای بزرگوار این شهر قلمداد کرد.

احمدی از فرماندار شهرستان خواست تا یک‌بار دیگر اعضای شورا را دعوت کرده تا در یک فضای توأم با وحدت و همدلی و فارغ از حوادث ناگوار گذشته اقدام به انتخاب اعضای هیأت رئیسه و شهردار کرده و به‌دور از هرگونه حاشیه در جهت خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم این شهر گام بردارند.

به گزارش فارس به مناسبت آغاز هفته دولت علی‌اکبر نجیب‌زاده فرماندار مرودشت قبل از ایراد خطبه‌ها به ارائه گزارش عملکرد فرمانداری شهرستان پرداخت و از افتتاح 67 پروژه با اعتباری بالغ‌ بر 970 میلیارد ریال در شهرستان مرودشت در هفته دولت خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار