امام‌جمعه مرودشت در دیدار با مسؤولان شهرستان مرودشت گفت: انتخاب نشدن هیأت رئیسه شورا و شهردار نتیجه عدم تعامل است، تلاش کنید شهرستان دوقطبی نشود.
کد خبر: ۴۸۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 26 August 2017

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در دیدار با فرماندار این شهر که با حضور اعضای شورای اداری به مناسبت هفته دولت در دفتر امام‌جمعه برگزار شد اظهار داشت: درحالی‌که در اکثر شهرهای بزرگ کشور شاهد برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و شهردار از سوی اعضای شورای پنجم بودیم، متأسفانه شورای شهر مرودشت در یک حرکت نسنجیده درحالی‌که در دو نوبت با حضور فرماندار شهرستان دو جلسه جهت انتخاب هئیت رئیسه و شهردار برگزار شد به دلیل نداشتن تعامل بین اعضا هیچ اقدام مثبتی در این زمینه صورت نگرفت.

وی در ادامه بابیان اینکه بعد از فریضه‌های الهی نماز و روزه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت‌رسانی خالصانه به مردم نیست، افزود: چنانچه در تمامی امورات نیت خالصانه و برای رضای خداوند متعال باشد به‌یقین علاوه بر موفقیت در انجام کارها رضایت خداوند و مردم را نیز در پی خواهد داشت.

امام‌جمعه مرودشت در ادامه ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان مجسمه خدمت‌گذاری خالصانه به مردم محسوب می‌شوند، این خدمت خالصانه در طول دوران مدیریتی هر مسؤول بسیار حائز اهمیت بوده و هرگز اجازه رخنه شیطان و افکار پلید را نیز در ذهن آنان نخواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در مرودشت هفته دولت را بهترین زمان ارزیابی عملکرد دولت‌مردان قلمداد نمود و تصریح کرد: دولتمردان باید در طول چهار سال گذشته و در شروع دولت جدید همواره عملکردهای خود را ارزیابی نموده و ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت خود سعی در برطرف نمودن آنان داشته و گزارشی از وضعیت عملکردی خود را به مردم ارائه دهند.

احمدی در خصوص وضعیت اشتغال و بیکاری در سطح شهرستان خاطرنشان کرد:مدیران ارشد شهرستان باید با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه در بحث حمایت از صنایع تبدیلی و کوچک و رونق و راه‌اندازی بخش صنعت و گردشگری در جهت حل این معضل قدم بردارند.

وی در خصوص دشمنی دشمنان نظام بیان کرد: دشمنی دشمنان نظام مقدس اسلامی نه‌تنها کمتر که نشده بلکه روزبه‌روز بیشتر شده و همواره با نگاه بدبینانه و خبیثانه خود به دنبال ضربه زدن به‌نظام است بنابراین باید مراقب باشیم که در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره باصلابت و قدرت ایستادگی نماییم.

امام‌جمعه مرودشت از مدیران اداره‌های پ خواست که ضمن بازدید از محله‌ها و مناطق محروم از نزدیک در جریان مشکلات و موانع موجود قرار گیرند و در جهت رفع و کاهش مشکلات قدم بردارند.

نماینده ولی‌فقیه از مدیران خواست که به نیروهای انقلابی و جوان و مؤمن و پرانگیزه بهای بیشتری داده و از آنان در قالب مشاوره‌های خود و یا به‌کارگیری و استخدام آنان تلاش کنند، زیرا در میدان‌های مبارزه همین جوانان مؤمن و انقلابی هستند که با حضور پررنگ خود آرامش منطقه و کشور را رقم می‌زنند.

احمدی در ادامه بابیان اینکه مسؤولان و مدیران شهرستان اجازه ندهند فضای کشور و شهرستان به سمت دوقطبی شدن پیش برود با گلایه از کار اعضای شورای پنجم در شهر مرودشت بیان کرد: اعضای شورای شهر به‌عنوان منتخبین مردم و کسانی که رأی اعتماد از مردم دریافت نموده‌اند باید در یک فضای تعامل و وحدت وهم دلی نسبت به انتخاب هئیت رئیسه و سرپرست شهرداری گام برداشته زیرا در غیر این صورت کار به‌جاهای باریک کشیده خواهد گردید که شایسته و درخور دومین شهر بزرگ استان نخواهد بود.

فرماندار مرودشت نیز در این دیدار خطاب به مدیران اداره‌ها بیان کرد: عمر دوران مدیریتی کوتاه و زودگذر است و آنچه برای ما می‌ماند کارنامه و عملکرد درخشان شما مسؤولان برای مردم خواهد بود، بنابراین از فرصت موجود نهایت استفاده را در جهت خدمت‌رسانی به مردم جامعه خود داشته باشید.

علی‌اکبر نجیب‌زاده از مسؤولان  خواست که در جهت اطلاعات آماری که به مردم ارائه می‌کنند مراقب بوده که از هرگونه تحریف و سیاه نمایی پرهیزکرده تا خدای نکرده باعث تشویش اذعان عمومی نشود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار