نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت:مناطق ویژه اقتصادی از ظرفیت بسیار مناسبی برای پویایی اقتصاد ملی به خصوص برون رفت از رکود برخوردارند که باید از این قابلیت به نحو شایسته تری استفاده شود.
کد خبر: ۴۸۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 26 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایلنا:سید محسن علوی؛ انتظار می‌رود با انسجام بیشتر تیم اقتصادی دولت جدید و همگرایی مطلوب‌تر شاهد استفاده بهینه از ظرفیت‌های بی‌شمار برای نضج‌گیری اقتصاد ملی باشیم.

وی اضافه کرد: مناطق ویژه اقتصادی از چند جهت می‌توانند در ایجاد امنیت اقتصادی جامعه نقش آفرینی کنند که از جمله می‌توان به خلق فرصت‌های شغلی پایدار، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید مولد و واقعی، صیانت از منابع و مواهب خداداد طبیعی، ایجاد ارزش افزوده با اجتناب از خام فروشی  و تسریع در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

وی در ارتباط با  ارزیابی از موقعیت منطقه ویژه اقتصادی لامرد تصریح کرد:فراهم بودن زمینه رشد فعالیت در بخش‌های مختلف، وجود امکانات مورد نیاز، دسترسی‌های آسان و  معافیت‌های گمرکی و مالیاتی از یک سو و بهره‌مندی از نیروی انسانی کارآمد باعث شده‌است تا این منطقه به عنوان یکی از مهم‌ترین کانون‌های صنعتی کشور برای سرمایه‌گذاری کم ریسک جلوه کند.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار امیدواری کرد تا حضور و مشارکت منطقه ویژه اقثصادی لامرد در  چنین رویدادهای اقتصادی منجر به جذب سرمایه بیشتر و افزایش شمار صنایع در حال فعالیت در این منطقه مهم است.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد در جنوب استان فارس و مجاور با کانون‌های اصلی انرژی کشور با هدف تبیین استعداد و توانمندی‌های خود در دومین نمایشگاه بورس؛ بانک و بیمه و سرمایه‌گذاری که از دوم تا پنجم شهریور برگزار می‌شود، حضور یافته‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار