بدون تردید از ظرفیت موزه مطبوعات بوستان ولایت برای تشکیل میز خبر برای خبرنگاران با هدف تبادل اندیشه و نیز تجهیز فضایی مستقل برای آنان استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 26 August 2017
به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، یاسر رضازاده، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری با اعلام این خبر، بر تلاش اداره روابط عمومی در خصوص تخصیص یکی از بناهای موجود در فضای بوستان ولایت به عنوان موزه مطبوعات تاکید کرده و اظهار داشت: پیگیری احداث موزه مطبوعات به عنوان یکی از وعده های شهردار ساری در سخنرانی مراسم روز خبرنگار، در دستور کار واحد روابط عمومی شهرداری ساری قرار گرفت.
 
وی، با اشاره به عدم وجود فضای مناسب برای استفاده اصحاب قلم و رسانه در استان و انجام این امر برای اولین بار در سطح استان، توسط مجموعه مدیریت شهری ساری، بر ضرورت همکاری خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در این حوزه تاکید کرد و افزود: تعاملی که میان اصحاب رسانه و مدیریت شهری وجود داشته باعث آگاهی بیشتر شهروندان از اقدامات مجموعه شهرداری ساری گردیده است و صدالبته استمرار این ارتباط لازمه توسعه شهری پایدار خواهد بود.
 
یاسر رضا زاده راه اندازی موزه مطبوعات را زمینه ای برای افزایش مشارکت و همگرایی خبرنگاران ساروی در مسیر فعالیت های تخصصی عنوان کرد و گفت: بدون تردید از ظرفیت موزه مطبوعات بوستان ولایت برای تشکیل میز خبر برای خبرنگاران با هدف تبادل اندیشه و نیز تجهیز فضایی مستقل برای آنان استفاده خواهد شد.
 
در ادامه وی با تاکید بر نگاهی نو و تخصص محوری در روابط عمومی، بیان داشت: امروزه تعریف سنتی از روابط عمومی در دستگاه های اجرایی کارایی ندارد و با توجه به پیشرفت جدی علم ارتباطات، به روز شدن واحدهای روابط عمومی لازمه کارآمدی و موفقیت مجموعه به حساب می‌آید که در این راستا، اداره روابط عمومی شهرداری ساری با برگزاری دو دوره آموزشی و تخصصی ارتباطات و خبرنویسی که همراه با مشارکت فعال کارکنان این حوزه بوده است، نوید بخش دانش محوری در عرصه خبرنویسی و اصلاح فرایندهای ارتباطی خواهد بود.
 
مدیر روابط عمومی شهرداری ساری با تأکید بر اهمیت گردش آزاد اطلاعات و تعامل دو سویه شهروند و مدیریت شهری سامانه ارتباطی سایت شهرداری را ابزاری مناسب در این راستا دانست و اظهار داشت: این اداره در راستای رفاه حال شهروندی، تکریم ارباب رجوع و همچنین نهضت پاسخگویی، مکاتبات و پیام‌های شهروندان را پیگیری کرده و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند؛ چرا که رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولان می باشد.
 
وی، ضمن اشاره به اینکه امروز در شهر شهروندمدار ساری، شهروندان می باید در تصمیم سازی و تصمیم گیری تیم مدیریت شهری نقش خویش را ایفا نمایند، و افزود: سامانه پیامکی ۲۰۰۰۶۲، با هدف شنیدن صدای شهروندان و مشارکت آنان در اداره شهر، از ارسال نظرها و پیشنهادهای شهروندان استقبال کرده و روابط عمومی شهرداری ساری، خود را متعهد به پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌ها می داند.
 
یاسر رضازاده با تأکید بر اهمیت استفاده مناسب از نرم افزارهای مدیریت شهری و تسهیل بهره گیری شهروندان از این امکان، گفت: یکی از ملزومات اداره صحیح و موفق شهر استفاده از سرمایه های اجتماعی است. بدون تردید در شهر انسان محور، شهروندان می توانند در توسعه و آبادانی شهرشان مستقیم ایفای نقش کنند و مسئولان شهر نیز صدای آنان را بشنوند، در این صورت است که بهترین بازوهای حمایتی مدیریت شهری باشند.
 
وی اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی در راستای رسیدن به شهری با بینش انسان‌محور، نیازمند حضور فعال شهروندان در عرصه مدیریت شهری است. به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری ساری، شهروندان به عنوان یکی از تأثیرگذاران چرخه رشد اندیشه شهری دارای مسئولیت بزرگ اجتماعی هستند که ره‌آورد این حضور شهری پویا با شهروندانی سالم خواهد بود.
 
شایان ذکر است، تخصیص یکی از بناهای موجود در فضای بوستان ولایت به عنوان موزه مطبوعات یکی از وعده های شهردار ساری در مراسم روز خبرنگار بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار