کد خبر: ۴۸۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 26 August 2017


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: 2 سال پیش بیش از 68 درصد محصول عرضه شده، پراید بود اما امروز در شرایطی هستیم که آمادگی استقبال از خروج پراید را داریم.

به گزارش شنبه تارنمای سایپا، «مهدی جمالی» در جمع نمایندگی های منتخب همزمان با ورود ساینا اتومات به بازار گفت: اکنون دستکم سالیانه یک محصول جدید به بازار عرضه می کنیم و امیدوارم این راهبرد تغییر کند و سایپا قابلیت عرضه 2 محصول تولید داخلی را در سال داشته باشد.

وی یادآوری کرد: 2سال پیش، نگرانی های بسیاری برای سایپا وجود داشت اما اکنون در شرایطی قرار داریم که بارقه های روشنایی در سایپا برای همه به چشم می خورد.

این مسوول افزود: در سال های گذشته 80 تا90 درصد محصولات سایپا فقط یک نوع خودرو بود که به بازار عرضه می شد اما امروز تنوع محصول داریم که از مدیریت و توان بالای فنی و طراحی این شرکت نشان دارد.

جمالی ادامه داد: ساینا اتومات در کمتر از یک سال آماده عرضه به بازار شد و حدود یک ماه دیگر نیز محصول جدید کوییک را عرضه می کنیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه محصول جدید SP100 تا چند ماه دیگر و محصول جدید سیتروئن تا پایان سال خبر داد و افزود: تا سال آینده نیز سایپا محصول دوم SP100 را وارد بازار خواهد کرد.

در پایان این مراسم، از مدیران 15 نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با اهدا لوح و تندیس قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، چندی پیش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: دغدغه فعلی این گروه با توجه به مطالعات بازار، وابستگی اقتصادی و درآمدی بسیاری خانواده های کم درآمد و کم بضاعت کشور به پراید است و در حقیقت بخشی از اشتغال کشور با استفاده از این خودرو تامین می شود.

جمالی بیان داشت: از بخش فروش گروه سایپا درخواست کرده ایم برنامه ای طراحی کنند تا پیش از خروج پراید از سبد تولید، به این قشر آسیبی وارد نشود و این را وظیفه اجتماعی خود می دانیم.
وی ادامه داد: کم مصرف بودن، پایین بودن قیمت و هزینه های تعمیراتی و داشتن خدمات پس از فروش گسترده، محبوبیت این خودرو را نزد خانواده ها دوچندان کرده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار