جامعه مدرسین حمله مهاجمان داعشی به مسجد امام زمان کابل را محکوم کرد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای حمله مهاجمان داعشی به مسجد امام زمان(عج) شهر کابل افغانستان را محکوم کرد. این اقدامات کور تروریستی، ملت مظلوم و مسلمان افغانستان را هوشیار و بیدارتر خواهد کرد و آن‌ها پاسخ این جنایتکاران را به‌زودی خواهند داد.
کد خبر: ۴۸۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲ 27 August 2017
به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی در مسجد امام زمان(عج) کابل را محکوم کرد.

در بیانیه این نهاد حوزوی آمده است: حمله مهاجمان وحشی داعشی به مسجد امام زمان (عج) کابل و به شهادت رساندن زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌دفاع، بار دیگر اوج قساوت و خون‌خواری این جنایتکاران را آشکار کرد.

اکنون‌که شیعیان و اهل سنت افغانستان به‌منظور اعتلای کلمه‌ حق برادرانه باهم زندگی می‌کنند، جنایتکاران داعشی سرخورده از فشار سنگین ارتش عراق، سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی حشد الشعبی، دیوانه‌وار باهدف آسیب رساندن به اتحاد و برادری در افغانستان دست به این جنایت و خونریزی‌ها می‌زنند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح‌شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله تروریست‌های داعشی به مسجد امام زمان (عج) کابل را که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن از مردم بی‌دفاع منجر شده است، محکوم کرده و اعلام می‌دارد: این اقدامات کور تروریستی، ملت مظلوم و مسلمان افغانستان را هوشیار و بیدارتر خواهد کرد و آن‌ها پاسخ این جنایتکاران را به‌زودی خواهند داد.

داعش و حامیان مستکبر آن بدانند وحدت و همبستگی امت اسلامی در مبارزه با تروریسم؛ سوریه، عراق و افغانستان را گورستان این جهال تکفیری قرار خواهد داد و روزگار زوال و نابودی آن‌ها فرا رسیده است.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: همچنین جامعه مدرسین حوزه، از مسئولان دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه می‌خواهد با پیگیری‌های حقوقی و سیاسی نقش فعال‌تری در حمایت از شهدای مظلوم این حادثه دردناک تروریستی و دیگر مستضعفین جهان در مجامع بین‌المللی داشته باشند.

4 مهاجم مسلح، حوالی ساعت یک و 30 دقیقه روز جمعه گذشته به مسجد امام زمان(عج) واقع در شمال شهر کابل پایتخت کشور افغانستان در منطقه «خیرخانه» حمله کردند و نماز جمعه نمازگزاران را در این مسجد به خاک و خون کشیدند.گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار