تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم در جام حذفی کشور نائب قهرمان شد.
کد خبر: ۴۸۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ 27 August 2017
به گزارش تابناک قم، تیم مستعد و پر تلاش بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم با درخشش بازیکنان جوان و چهره‌های لژیونر و ملی پوش خود در رقابت‌های جام حذفی کشور توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

این تیم پر امید در نخستین بازی خود که در شهر زنجان برگزار شد به مصاف تیم پرقدرت اراک رفت و این تیم را با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ مغلوب کرد.

بسکتبالیست‌های تیم اتحاد معصومیه در دومین بازی خود در برابر تیم قدرتمند زنجان ب که از حضور بازیکنان لژیونر لیگ‌های اسپانیا و ترکیه بهره مند است صف آرایی کرد.

شاگردان عباس خاکی در این دیدار نفس گیر و تنگاتنگ نیز توانستند با دو امتیاز اختلاف تیم زنجان ب، قهرمان فصل گذشته را مغلوب کرده و صعود خود به فینال مسابقات را تثبیت کنند.

و اما نمایندگان قم در جام حذفی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر کشور در سومین دیدار به مصاف زنجان الف رفته و با یک بازی خوب و تاکتیکی توانستند این تیم را نیز با نتیجه ۶۲ بر ۵۱ پشت سر گذاشته و با سه برد،پیاپی در در بازی نهایی برای کسب جام قهرمانی حاضر شوند.

مسابقه فینال جام حذفی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر کشور عصر جمعه با حضور دو تیم قدرتمند اتحاد معصومیه قم برگزار شد که در نهایت تیم زنجان ب با نتیجه ۶۵ بر ۵۲ از سد تیم قم گذشت و بسکتبالیست‌های تیم اتحاد معصومیه به مقام نائب قهرمانی دست یافتند.

داود جهان، حسنعلی کعب عصیر، محسن جلالی، پیمان میزان، موسی غصیدی، دانیال ذاکری، اکبر قربانی، محمد محمد نژاد، رضا عیوضی، همایون عسگری، رضا حسینی و امید هادی اظهر در این دوره از مسابقات در ترکیب تیم اتحاد معصومیه قدرت نمایی کردند.

عباس خاکی مربی صاحب نام بستکبال با ولیچر سر مربی گری این تیم را عهده دار است و حامی خراسانی زاده مربی گری این تیم پر امید را انجام می‌دهد.

حسن یزدی و حسین فروتن نیز سرپرستی این تیم آتیه دار را عهده دار هستند.

گفتنی است تیم اتحاد معصومیه از اواخر شهریور ماه در لیگ دست یک کشور به مصاف حریفان خواهد رفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار