مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم خبر داد
مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم گفت: برنامه اکران فیلم کوتاه تولید هنرمندان استان قم هر هفته با حضور یک کارشناس در پردیس سینما ونوس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸ 27 August 2017
به گزارش تابناک قم، رضا ابوذر با اشاره به برنامه اکران فیلم کوتاه تولید هنرمندان استان قم اظهار کرد: موضوع فیلم‌های کوتاه در زمینه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، مسائل مذهبی و اجتماعی است.

وی افزود: علاقمندان به فیلم‌سازی در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام می‌کنند و آموزش‌های لازم را به مدت هفت ماه در رشته فیلم‌سازی فرا می‌گیرند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم تاکید کرد: فیلم کوتاه در سطح ملی به ویژه در انجمن سینمای قم از جایگاه ویژه‎‌ای برخوردار است به طوریکه بسیاری از سازندگان فیلم کوتاه منتخب استان قم در جشنواره‌های ملی رتبه برتر را کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌های کوتاه ساخته سید مهدی میرقیاسی و ناهید نوروزیان فردا عصر ساعت 17 تا 19 در پردیس سینما ونوس انجام می‌شود.

رضا ابوذر عنوان کرد: برخلاف تصور عموم مردم، ساخت فیلم کوتاه بسیار دشوار است زیرا سازنده فیلم باید به صورت مختصر و مفید، مفهوم را به بیننده منتقل کند تا بیننده بتواند آن را درک کند.

وی ادامه داد: ما در استان قم افراد مستعد و با تجربه در زمینه ساخت فیلم کوتاه داریم اما به دلیل مشکلات مالی قادر به ساخت فیلم کوتاه نیستند و این بزرگترین مشکلات فیلم‌سازان است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم ابراز کرد: برنامه اکران فیلم کوتاه تولید هنرمندان استان قم هر هفته با حضور یک کارشناس در پردیس سینما ونوس برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار