هیئت فوتبال استان قم انتقال صبا به حامی مالی جدید را تأیید نکرد تا شرایط مبهم در تیم صبای قم همچنان پابرجا باشد.
کد خبر: ۴۸۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰ 27 August 2017
به گزارش تابناک قم، منابع خبری روز جمعه از عقد قرارداد سرمربی، سرپرست و چند بازیکن با تیم فوتبال صبای قم خبر دادند اما هیئت فوتبال استان قم جمعه شب اعلام کرد هنوز صبا به طور قطعی در اختیار اسپانسر قرار نگرفته که آن‌ها با بازیکنان جدید قرارداد امضا می‌کنند.

در شرایطی که تصاویر منتشر شده از بازیکنان تازه وارد صبا با پیراهن سپید صبای قم در کنار اسپانسر و مدیر فنی صبای قم روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی در قم دست به دست شد اما هیئت فوتبال استان قم چند ساعت بعد تصویری روی خروجی خود قرار داد که حاکی از تمدید قرارداد صبا با یک بازیکن بومی بود.

محسن کرمی بازیکن جوان، بومی و پیشین صبای قم همراه با کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم و سکاندار فعلی تیم صبای قم در عکسی ظاهر شد و همراه با پیراهن آبی صبا، با صبا قراردادش را تمدید کرد.

انتشار این تصویر به نوعی دهان کجی به موج جذب بازیکنان غیر بومی از سوی کسانی بود که گفته می‌شود حمایت مالی صبای قم را در دست گرفته‌اند و در ادامه این روند، کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم اعلام کرد انتقال یک ساله صبا به حامی مالی هنوز قطعی نیست.

کریم بهرامی در گفتگویی گفته است: طی روزهای اخیر نشستی با مدیران شرکت سیوان بنای پرشین داشتیم و توافقات اولیه برای واگذاری یک ساله تیم صبا به بخش خصوصی به دست آمد و پیش‌نویس قرارداد نیز امضاء شد.

وی ادامه داد: هنوز انتقال یک ساله تیم صبای قم به بخش خصوصی انجام نگرفته و این قرارداد ممهور و نهایی نشده چراکه شرکت متقاضی ۴۰ میلیارد ریال تضمین این کار به هیئت فوتبال استان قم نداده و هیچ حکمی از باشگاه صبا مبنی بر مدیریت تیم فوتبال دریافت نکرده است.

رییس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: نهایی شدن این انتقال از طریق روابط عمومی هیئت فوتبال استان قم اعلام می‌شود و از رسانه‌ها نیز خواهشمندیم به شایعاتی که طی دو روز اخیر منتشر شده توجه نداشته باشند.

بدین ترتیب وضعیت تیم صبای قم در بخش مدیریتی همچنان مبهم است و این در حالی است که صبا در جلسات تمرینی اخیر خود بدون مربی تمرین کرده و در بازی روز یکشنبه این تیم در لیگ یک کشور برابر خونه به خونه بابل، صبا بدون سرمربی برابر تیم بابلی قرار می‌گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار