در سومین روز از هفته دولت ،با حضور استاندار ایلام در شهرستان مرزی مهران 31پروژه عمرانی ،خدماتی وکشاورزی در این شهرستان افتتاح ویا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۴۸۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶ 26 August 2017

در سومین روز از هفته دولت ،با حضور استاندار ایلام در شهرستان مرزی مهران 31پروژه عمرانی ،خدماتی وکشاورزی در این شهرستان افتتاح ویا کلنگ زنی شد.
 
به گزارش تابناک ایلام ،براساس برنامه ریزی صورت گرفته ،در سومین روز از هفته دولت، نماینده عالی دولت در استان به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان ایلام ، برای افتتاح ویا کلنگ زنی 31 پروژه ویزه هفته دولت دراین شهرستان مرزی حضور یافتند.
 
فرماندار شهرستان مهران در آیین افتتاح وکلنگ زنی این پروژه ها در شهرستان مهران گفت: به مناسبت هفته دولت بیش از 31پروژه عمرانی ،خدماتی ،کشاورزی وصنعتی با اشتغالزایی 1000 نفر افتتاح ویا کلنگ زنی خواهد شد .
 
به گفته مراد ناصری این پروژه ها شامل 12پروژه عمرانی ،3پروژه صنعتی ،6طرح کشاورزی و 10 طرح خدماتی  است که بدین منظور ،اعتباری بالغ بر 257میلیارد تومان هزینه ویا اختصاص داده خواهد شد.
 
اولین پروژه ای که با حضور استاندار ایلام به بهره برداری رسید ،جاده روستایی 2300متری کلک دربخش صالح آباد بود که برای احداث آن اعتباری بالغ بر 800میلیون تومان هزینه شده است.
 
استاندار ایلام سپس با حضور در شهر مهران ،فاز اول شبکه فرعی زهکشی وآبیاری اراضی کشاورزی حاشیه این شهر را افتتاح نمود .برای اجرای این طرح که بیش از 450 هکتار از اراضی مستعد این شهر را آبیاری  خواهد نمود، 6میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
 
سومین طرحی که امروز به دست استاندار ایلام کلنگ زنی شد ،پروژه حفر چاه وآبرسانی پایانه مرزی مهران بود .برای اجرای این طرح با طول خط 8کیلومتر ،مبلغ 9میلیارد و 500میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.
 
چهارمین وآخرین برنامه نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی مهران که با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه ایلام همراه شد ،کلنگ زنی هتل بیمارستان این شهر واقع در منطقه ویژه اقتصادی مهران بود . این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوص اجرا می شود.به گفته مجری طرح ،برای اجرای این پروژه خدماتی عظیم، بیش از 220میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار