کد خبر: ۴۸۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 27 August 2017
وقتی صبا در لیگ برتر فوتبال ایران بود همه به مدیران صبا می‌گفتیم چرا از بازیکنان بومی در تیم استفاده نمی‌شود و به همین خاطر بازیکنان بومی و همه کسانی که از این تفکر حمایت می‌کردند علیه مدیران صبا جوسازی می‌کردند.

محمدرضا کشوری‌فرد از جمله مدیرانی بود که شرایط حضور بازیکنان بومی را به شکل انبوه به صلاح صبا نمی‌دانست، اما امروز که صبا به دست بومی‌ها افتاده شاهد این هستیم که بچه قمی‌ها چگونه زیرآب هم را می‌زنند و چگونه علیه هم و پشت‌سر هم حرف می‌زنند.

آمده بودیم تا در سایه وحدت و یکدلی نفرت و کینه‌ها را برداریم و دست در دست هم صبا را با مدیریت، کادر فنی و بازیکنان بومی حفظ کنیم ولی عملا چنین چیزی را شاهد نبودیم و پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد و نشان دادیم که هنوز بزرگ نشدیم هنوز کینه به دل داریم و هنوز یاد نگرفتیم که موفقیت در سایه وحدت و یکدلی به دست می‌آید.

یاد نگرفتیم که برای پیروز شدن در میادین بزرگ باید قربانی داد، باید نفس را زیر پا گذاشت، باید کینه و نفرت را دور ریخت.

متهم کردن یکدیگر به باند بازی و دلال‌بازی فقط کار را پیچیده‌تر می‌کند و ...

آیا این واقعیت دارد که انتخاب سهراب بختیاری‌زاده با انتخاب خود آقای ناصر بختیاری‌زاده صورت گرفته بود؟ اگر واقعیت دارد پس چرا علیه سهراب قیام شد؟ آیا این واقعیت دارد که چون سهراب بازیکن سفارشی را قبول نکرده علیه او موضع‌گیری شد؟ آیا این واقعیت دارد که از بازیکنان غیربومی پول‌های آنچنانی گرفتند و شبانه با این بازیکنان قرارداد بستند؟ و واقعیت‌های دیگری که اگر علنی شود از بودن خودمان در محیط فوتبال خجالت زده بشویم...

این میگوید فلانی دلال است، آن یکی می‌گوید فلانی شاگردان خودش را بازی می‌دهد، فلان خبرنگار می‌گوید عده‌ای دنبال منافع خود هستند، در این بازار مکاره چه خبر هست؟ چرا همه دنبال منافع خودشان هستند، چرا هیچ کس به فکر موفقیت جمعی نیست؟ چرا هر کس منافعش تامین نمی‌شود از من خبرنگار بگیر تا آن بازیکن بومی که تا دیروز برای رسیدن به صبا زمین و زمان را به هم می‌دوخت، فریاد ”وا اسلاما» سر می‌دهد؟ فقط به صرف اینکه چرا فلان مدیر موافق تفکراتش نیست؟ و ...

این دور از منطق و وجدان است که هر کسی را که موافق من نباشد باید علیه‌اش تاخت و تاز کرد، پس منافع شهر و منافع جوانان این شهر که چشم امیدشان به بزرگانی چون شماست چه می‌شود؟؟؟


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یک قمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
پیش بینی درست از آب در آمد
درگيري در تمرينات صبا
طبق اعلام قبلی تمرین امروز صبا قرار بود از ساعت ۱۸ در زمین چمن دانشگاه قم برگزار شود اما مسائل مطرح شده در برخی رسانه‌ها پیرامون بازیکنان قمی و وضعیت نامشخص برخی از آنها موجب شد هواداران تیم صبا به محل تمرین ورود کرده و اجازه برگزاری آن را ندهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
دسته گل جديد در ورزش قم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار