استاندار قم و رئیس مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، در ابلاغی شاهین گل افروز را به عنوان مدیر اجرایی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه منصوب کرد.
کد خبر: ۴۸۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 27 August 2017
به گزارش تابناک قم، در ابلاغیه سید مهدی صادقی خطاب به گل افروز آمده است: بنابر پیشنهاد کمیته نظارت تعیین شده از سوی اینجانب و به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت مدیریت بهره‌بردار تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم در فصل 97 – 96 تعیین می‌شوید.

وی ادامه داده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه کریمه اهل بیت (س) و با استفاده از نیروهای متعهد و کارآزموده تحت نظارت کمیته مذکور نسبت به پیشبرد اهداف عالیه باشگاه فرهنگی ورزشی صبا موفق و موید باشید.

تیم فوتبال صبای قم هفته قبل به بخش خصوصی واگذار شد و مربیان و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم نیز تغییر کردند.

در ترکیب جدید صبا، شاهین گل‌افروز مدیرعامل شرکت سیوان‌بنای پرشین و مدیر اجرایی تیم فوتبال صبای قم، علی‌اصغر مدیر روستا مدیر فنی صبا، هومن افاضلی سرمربی صبا، رضا رهقی سرپرست صبا و شهبازی مدیر روابط عمومی صبای قم فعالیت دارند.

تیم فوتبال صبای قم که فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، ابتدا با سهراب بختیاری زاده و بعد از آن با اسماعیل اسماعیلی و ناصر بختیاری زاده به توافق رسیده بود که همه آنها از تیم جدا شدند.

2 روز گذشته نیز مذاکراتی با علی اصغر مدیر روستا انجام شده که او به عنوان مدیر فنی انتخاب شد.

صبا اکنون از 2 بازی در لیگ دسته یک کشور، یک باخت و یک تساوی کسب کرده است و فردا در بابل با تیم خونه به خونه بازی دارد.

علی امیری مهاجم پیشین اکسین البرز، مهران فرضیات مدافع میانی سابق خونه به خونه و مهدی جعفرپور بازیکن سابق تیم‌های مطرح پرسپولیس و سپاهان به طور رسمی برای بازی‌های فصل 97 - 1396 لیگ آزادگان به صبای قم ملحق شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار