بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی هنری شیراز تحت عنوان «فصل شیدایی» از دهم شهریورماه امسال در شیراز اکران می شود.
کد خبر: ۴۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 27 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات برگزاری نمایش عظیم میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» اظهار داشت: این رویداد بزرگ فرهنگی هنری از دهم شهریورماه 96 به مدت 10 شب در شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

سعید کوشکی با بیان اینکه در نمایش فصل شیدایی 160 هنرور نقش‌آفرینی خواهند کرد، افزود: از هبوط حضرت آدم (ع) تا صحنه ظهور حضرت صاحب‌الامر (عج) در چند پرده نمایش در فصل شیدایی به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود:2 پرده از این نمایش‌ها مختص شهر شیراز خواهد بود که یکی اختصاص به صحنه ورود احمدبن موسی (ع) به شهر شیراز و دیگری مربوط به نقش‌آفرینی یگان‌های سپاه در طول دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی در 16 استان کشور اجرا شده است، در مورد زمان نمایش‌ها نیز خاطرنشان کرد: در طول 10 شب برگزاری، پس از نماز مغرب نمایش فصل شیدایی آغاز خواهد شد.

وی دیدن نمایش‌های فصل شیدایی را رایگان دانست و افزود: بلیت نمایش 40 هزار تومان بود که با تدبیر فرمانده سپاه فجر، تمام مردم میهمان حضرت شاهچراغ (ع) خواهند بود و به‌صورت رایگان می‌توانند به دیدن این نمایش عظیم میدانی بپردازند که پیش‌بینی می‌شود هر شب بین 8 تا 10 هزار نفر از این نمایش دیدن کنند.

کوشکی همچنین از برپایی 50 غرفه در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت:30 غرفه مربوط به اقلام فرهنگی است و 20 غرفه نیز به عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه هر شب یک سانس نمایش خواهیم داشت، اضافه کرد: نمایش‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که چند فعالیت به شکل ترکیبی در یک صحنه اجرا می‌شود.

کوشکی همچنین با تقدیر از همکاری صمیمانه شهردار سابق شیراز در انجام این حرکت بزرگ فرهنگی خاطرنشان کرد: از شهردار جدید و اعضای شورای پنجم شهر شیراز نیز انتظار داریم با حضور در مکان این نمایش بزرگ، ضمن بازدید از نزدیک، یاریگر ما در برگزاری این حرکت بزرگ فرهنگی باشند.

به گزارش فارس نمایش عظیم میدانی فصل شیدایی در محلی در مجاورت کارخانه سیمان شیراز برگزار خواهد شد که هم‌اکنون در حال آماده‌سازی و صحنه‌سازی است و کارگردانی این نمایش را سعید اسماعیلی بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار