تیم پايتخت جوانان جهان اسلام متشکل از جوانان شهرستان شیراز راهی بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی کشور می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 27 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:مبین نیکدل، پیرامون طرح کارآفرینی پویان بیان کرد: با عنوان تنها نماینده شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام با طرح سیستم فراگیر پویانمایی رشد فرهنگی جامعه (پویان) در بزرگ‌ترین مسابقه کارآفرینی دانشگاه پیام نور تهران شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: طرح ما به‌عنوان تنها نماینده شیراز از بین 1000 طرح ورودی از سراسر کشور جزء 34 طرح برتر کشوری انتخاب شدیم.

سرپرست این گروه بابیان اینکه مخاطبین اصلی ما کودکان هستند، مطرح کرد: هدف طرح پیشنهادی ما رشد پویانمایی، فرهنگ‌سازی و آموزش به کودکان جهت دور شدن از پویانمایی‌های غربی است.

نیکدل با اشاره به اینکه نرم‌افزار قابلیت کنترل توسط والدین را دارد، تصریح کرد: با استفاده از پویانمایی، بازی‌سازی و برنامه‌نویسی یک طرح جدیدی ایجادشده که والدین می‌توانند به‌صورت غیرمستقیم با فرزندان خود ارتباط بگیرند.

وی ادامه داد: با استفاده از این نرم‌افزار پدر و مادر به‌جای تذکر مستقیم، از طریق نرم‌افزار به ما رفتار اشتباه فرزند خود را اطلاع می‌دهند و ما با استفاده از بازی‌سازی و پویانمایی به آن‌ها رفتار درست را آموزش می‌دهیم.

سرپرست این گروه با اشاره به کمک‌های معاونت اداره کل ورزش و جوانان فارس و دانشگاه پیام نور، خاطرنشان کرد: انتخاب طرح‌ها بر اساس سه زمینه بازی‌سازی، پویانمایی و برنامه‌نویسی و با معیار کارآفرینی بالا و نوآوری بوده که طرح ما نیز در این زمینه‌ها ویژگی‌های موردنظر را داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، برترین طرح در بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی کشور 8 شهریورماه در دانشگاه پیام نور تهران انتخاب خواهد شد.

تنها گروه پایتخت جوانان جهان اسلام متشکل از حمیدرضا اسلامی، مسعود آقایی، سید محمد پیمبر نژاد، مسعود عطری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شهرستان شیراز با سرپرستی مبین نیکدل با ارائه طرح پویان در رویداد بزرگ کارآفرینی کشور حضور خواهند داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار