شهردار جدید یزد با اشاره به جهانی شدن این شهر گفت: برنامه ریزی برای یزد باید منطبق با یک شهر جهانی باشد.
کد خبر: ۴۸۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 27 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مهدی جمالی نژاد که از سوی اعضای شورای شهر یزد برای تصدی این شهرداری این شهر انتخاب شد در جمع اعضای این شورا و اصحاب رسانه استان افزود: جهانی شدن یزد نه فقط برای استان بلکه برای تمام کشور افتخار بزرگی است.
وی با بیان اینکه یزد به علت سبک معماری خاص و اصیل و سابقه تاریخی ارزشمند برای تمام کشور به عنوان اسطوره معرفی شده است اظهار کرد:باید برنامه محور در این شهر حرکت کنیم .
مهدی نژاد خاطر نشان کرد: شعار من کار ، کار و کار است و تاکنون وارد هیچ فعالیت سیاسی نشده و نمی شوم و در تلاش هستم از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای توسعه و پیشرفت شهر یزد گام بردارم.
وی ادامه داد: برای شهر یزد برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت در دستور کار خواهیم داشت و تنظیم برنامه 1400 از جمله این برنامه هاست.
شهردار یزد افزود: امیدواریم با هم افزایی مردم و شهرداری شاهد پیشرفت و توسعه شهر باشیم.
رییس شورای پنجم شهر یزد هم گفت:42 گزینه برای تصدی‌گری شهرداری یزد معرفی شده بودندکه در نهایت 12 نفر برای ارائه برنامه خود به شورا دعوت شدند.
غلامعلی سفید افزود:در مجموع هفت نفر برنامه‌های خود برای تصدی گری شهرداری یزد ارائه نمودند و مابقی بنا دلایلی انصراف دادند.
وی گفت:پس رای گیری بین اعضای شورا در نهایت سید حسینی معاون استاندار یزد و مهدی جمالی نژاد شهردار سابق اصفهان مورد قبول اعضا قرار گرفت که سید حسینی هم از پذیرش این سمت انصراف داد.
مهدی جمالی‌نژاد متولد 1348 و پیش از این شهردار اصفهان بود، وی در 31 خرداد 1394 با 19 رای موافق و 2 رای ممتنع اعضای شورای شهر اصفهان به عنوان شهردار منصوب شده بود.
وی دانش آموخته دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و از مدیران جوان استان اصفهان است که تاکنون سمت های مختلفی در استانداری و شهرداری اصفهان برعهده داشته است.
اعضای شورای شهر یزد، یکم شهریور جعفر امین مقدم را به عنوان سرپرست شهرداری یزد انتخاب کرده بودند.
پیش از این محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار