مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: تا یک سال آینده تعداد روستاهای گازدار استان به ۲ هزار روستا خواهد رسید و تمام روستاهای دارای بیش از 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۴۸۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 27 August 2017
به گزارش تابناک تبریز از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیدرضا رهنمای توحیدی در دیدار با امام جمعه تبریز ضمن تبریک هفته دولت با تشریح دستاوردهای شرکت گاز استان اظهار داشت: گاز طبیعی از ثمرات انقلاب اسلامی است که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند در سرتاسر کشور گسترش یافت.

وی افزود : هم اکنون تمام شهرها و بیش از یک هزار و ۷۷۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا یک سال آینده این رقم به بیش از ۲ هزار روستا خواهد رسید و تمام روستاهای دارای بیش از 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

توحیدی خدمت به مردم را سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان دانست و افزود: شرکت گاز استان یک شرکت خدماتی بوده و تلاش خواهیم کرد با تداوم گازرسانی مستمر، پایدار و ایمن به مشترکان و با  بهره‌برداری صحیح و نگهداری ایمن از تأسیسات نسبت به بسط و گسترش ارائه خدمات بهینه به مردم فهیم استان باشیم.

امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با قدردانی از تلاشگران عرصه صنعت گاز استان  و تبریک انتصاب و آرزوی توفیق و موفقیت در مسئولیت جدید به دکتر توحیدی افزود: خدمت به مردم توفیق الهی است تا مشکلات مردم توسط مدیران با مسئولیت حل شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس دینی مدیرعامل اسبق شرکت گاز استان افزود: خوشبختانه شرکت گاز استان با گسترش گازرسانی که یکی از نعمت‌های خداوند است به سرتاسر استان مشکلات تأمین سوخت پایدار و پاک را حل کرده است و از این جهت عموم مردم از تأمین گاز آسوده خاطر بوده و نسبت به شرکت گاز استان خوشبین هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :