نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خط ریلی جیرفت با حضور رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 27 August 2017
یحیی کمالی‌پور شامگاه شنبه در آئین تجلیل از آزادگان شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: اگر امروزه امنیت و آرامشی داریم نتیجه ازخود گذشتگی‌های آزادگان و شهداست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات زیادی در منطقه جیرفت وجود دارد، بیان کرد: با این وجود گازرسانی و ایجاد خط راه‌آهن و بسیاری دیگر از مشکلات منطقه نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد مناطق روستایی جیرفت و عنبرآباد فاقد ارتباطات است عنوان کرد: با حضور وزیر نیرو در منطقه مقرر شد این مشکل نیز برطرف شود.

کمالی‌پور اظهار‌داشت: همچنین هزار و 200 کیلومتر راه روستایی دراین دو منطقه فاقد راه روستایی مناسب است که بسیاری از آن محقق شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ایجاد خط ریل منطقه به‌زودی به مناقصه گذاشته می‌شود خاطرنشان کرد: این مهم از  سمت بم به جیرفت 94 کلیومتر است که به‌زودی اجرایی می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد مناطق روستایی آماده آسفالت است و مابقی نیز در حال انجام است.

این مسئول با بیان اینکه 83 روستای فاقد برق در جیرفت و عنبرآباد داشتیم عنوان کرد: در سال گذشته 35 مورد آن برق‌دار شده و مابقی نیز امسال انجام می‌شوند.

کمالی‌پور با تاکید بر اینکه در سفر وزیر نیرو اینترنت 320 روستا برای 3g و 4g محقق شده است، افزود: همچنین برای 10 روستا نیز دکل مخابراتی گرفته‌ایم و روستاهایی که پوشش ندارند، اینترنت برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از دو سوم کابینه دولت در دوره قبل به جیرفت و عنبرآباد آمدند با تاکید براینکه در سال گذشته بیشترین تعامل را با دولت مردان داشته‌ایم گفت: از این مهم نیز نتیجه خوبی گرفیتم و امیدوارم این تعامل بیش از بیش انجام شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه توانم را برای خدمت به مردم به‌کار گرفته‌ام بیان کرد: در سال جاری گاز را به سرانجام می‌رسانیم و همچنین خط ریل را عملیاتی می‌کنیم.

کمالی‌پور با اشاره به اینکه خط ریلی جیرفت در 2 ماه آینده با حضور رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود اظهار‌ داشت: مناطق اسفندقه و علی‌آباد جیرفت به شهر تبدیل می‌شوند و موافقت‌های آنها از مسئولان مربوطه گرفته شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار