مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی چاه‌های غیرمجاز با اولویت چاه‌های غیرمجاز حفر شده قبل از سال ۸۵ در سطح استان اردبیل مسدود و پر می‌شود
کد خبر: ۴۸۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 27 August 2017


به گزارش تابناک اردبیل؛ اصغر سلیمان زاده در جلسه کمیته راهبری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب‌های اردبیل اظهار داشت: تمامی امور و ادارات منابع آب شهرستان‌ها پر و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز را با اولویت چاه‌های غیرمجاز حفرشده قبل از سال ۸۵ را باید مد نظر قرار داده و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به نحوه کنترل عملکرد گروه‌های گشت و بازرسی از منابع ‌آب‌های سطحی و زیرزمینی بیان کرد: از اکیپ‌های فعال این گروه در آینده نزدیک با برگزاری مراسمی تجلیل می‌شود تا این امر زمینه‌ساز توسعه و افزایش اقدامات در این حوزه بوده و تخلفات در این حوزه با افزایش نظارت‌ها و گشت‌زنی‌ها کاهش یابد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: به منظور بهره‌مندی مناسب از امکانات سامانه ساماب جلسه‌ای با حضور شرکت موفق در اجرای این طرح برگزار خواهد شد تا از تجارب آنها استفاده شده و در راستای توسعه اقدامات برای احیا و تعادل‌بخشی منابع آبی استان استفاده شود.

سلیمان‌زاده از برگزاری شانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران در اردبیل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای مشارکت در برگزاری هرچه بهتر این همایش باید تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا بتوانیم میزبانی هر چه بهتری از این کنفرانس ملی در استان اردبیل داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزاری چنین برنامه‌ها و کنفرانس‌هایی را گامی در راستای ارائه راهکارهای برای احیای منابع آبی دانست و تصریح کرد:‌ باید تلاش کنیم تا با برگزاری شایسته و مناسب این کنفرانس زمینه‌ساز تحولاتی مهم در استان بوده و بتوانیم راهکارهای لازم در این زمینه را عملیاتی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار