با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 27 August 2017
روز گذشته با حضور حمید ذکاءاسدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان نمایشگاه دستاوردهای دولت در بوستان مادر شهر کرمان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار در کرمان اظهار داشت: این نمایشگاه با ایجاد حدود 170 غرفه در محوطه بوستان مادر کرمان راه‌اندازی شده است.

محمدعلی توحیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه غرفه دارند افزود: تعدادی از شهرداران و بخشداری‌ها و همچنین مراکز فنی و‌حرفه‌ای در این نمایشگاه آخرین خدمات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

فرماندار شهرستان کرمان با بیان اینکه در مدت برگزاری نمایشگاه به مراجعات مردمی در غرفه ادارات دولتی پاسخ داده می‌شود خاطر‌نشان کرد: هر شب به همت اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان مراسم جشن در نمایشگاه برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان کرمان تا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه جاری از ساعت 17 الی 22 پذیرای بازدید‌کنندگان در بوستان مادر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار