معاون استاندار کرمان گفت: ۷۵ هزار میلیارد تومان تفاهمنامه و قرارداد در این استان در دولت یازدهم منعقد شده است.
کد خبر: ۴۸۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 27 August 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ذکاءاسدی با اشاره به انعقاد ۷۵ هزار میلیارد تومان تفاهمنامه و قرارداد در دولت یازدهم گفت: این سرمایه گذاری می‌تواند ۷۳ هزار شغل در استان کرمان ایجاد کند.

وی با اشاره به اجرای ۴۱ درصدی تفاهمنامه های اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: این سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی بوده و در استان کرمان ادامه خواهد داشت.

ذکاء اسدی عنوان کرد: امروز ۱۱۰ شغل خانگی در بخش گلباف به همت معین اقتصادی این منطقه در مدت کوتاهی ایجاد شد و و موجب مهاجرت معکوس به این منطقه شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولتمردان و قوای مختلف باید بحث اقتصاد مقاومتی باشد، گفت: ۲۲ معین اقتصاد مقاومتی در استان مسئولیت توسعه کرمان را برعهده گرفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: کرمان جزو سه استان برتر کشور در زمینه امنیتی قرار گرفته است که این امر نتیجه کمک‌های خداوند و همکاری مردم، فداکاری نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به تدوین اسناد امنیت غذایی استان کرمان افزود: استان کرمان رتبه نخست سلامت و امنیت غذایی کشور را دارد.

ذکاء اسدی گفت: با وجود اهتمام، همدلی، همپوشانی و هماهنگی شورای تامین استان کرمان و شهرستان‌ها در وضعیت امنیتی بسیار خوبی بوده و تاکنون هرگونه توطئه از سوی گروه های تروریستی در این استان خنثی شده است.

وی تصریح کرد: استان کرمان در منطقه خاصی از کشور قرار گرفته و هم مرز با ۲ استان مرزی است و می‌تواند محل عبور و مرور قاچاقچیان و تروریست‌ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: افتخار استان کرمان این است که شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج موجب رضایت مقام معظم رهبری قرار گرفته و ایشان چند بار در جلسات مختلف تاکید کردند که دیگر مناطق هم از شهر قلعه گنج الگو بگیرند.

وی به اقدامات دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی استان کرمان اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی بخش اصلی و محوری فرمایشات مقام معظم رهبری است و ایشان در این زمینه به همه قوا و دولتمردان تاکید فرمودند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار