مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مازندران پایلوت آموزش از راه دور آنلاین می شود، گفت: آموزش الکترونیکی ضمن خدمت برای توانمندسازی مدیران، معاونان اجرایی و مسئولان فناوری مرکز آموزش از راه دور استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 27 August 2017

به گزارش تابناک : سید علی قاسمی در جلسه آموزش از راه دور استان با بیان اینکه آموزش از راه دور مازندران در سطح کشور رتبه نخست را بدست آورد، افزود: دانش آموزان آموزش از راه دور در جشنواره قلم حائز دو رتبه برتر شده و ۸ نفر از دانش آموزان آموزش از راه دور در کنکور سراسری رتبه زیر هزار را کسب کردند.

وی با بیان اینکه هدف از این جلسه شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل است، اظهار داشت: دوره آموزشی مراکز آموزش از راه دور به صورت ۳ ترم نیم سال اول، نیمسال دوم و ترم تابستانه است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران حضور مشاور در مدارس آموزش از راه دور را از لحاظ تربیتی و تحصیلی ضروری دانست و تصریح کرد: کلاس های آموزش از راه دور به صورت حضوری، نیمه حضوری و برای هر واحد درسی ۶ ساعت کلاس برگزار می شود و بیشتر به صورت رفع اشکال درسی است.

قاسمی دانش آموزان مراکز از راه دور را شامل دانش آموزان متاهل، دانش آموزان کار، دانش آموزان ترک تحصیل کرده، دانش آموزان معلول حرکتی جسمی، دانش آموزان زندانی و دیگر موارد برشمرد و خاطر نشان ساخت: طبق تفاهنامه آموزش و پرورش با اداره کل زندان ها از فضا و تجهیزاتی که اداره کل زندان ها در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است دانش آموزان زندانی از طریق دبیران آموزش و پرورش تحت آموزش قرار می گیرند.

وی افزود: تاکنون ۱۲۴ دانش آموز زندانی برای ادامه تحصیل جذب شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تعداد دانش آموزان کار مراکز آموزش از راه دور را ۲۵۴ و تعداد دانش آموزان معلول جسمی حرکتی را ۲۰ نفر دانست و بیان داشت: دانش آموزان متأهل با نظر مستقیم آموزش و پرورش و در صورت رعایت قوانین و پوشش مدرسه می توانند در مدارس عادی تحصیل کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مازندران به عنوان پایلوت آموزش آنلاین از راه دور در کشور انتخاب شد، گفت: آموزش الکترونیکی ضمن خدمت برای توانمندسازی مدیران، معاونان اجرایی و مسئولان فناوری مرکز آموزش از راه دور استان برگزار خواهد شد.







منبع : تیتر3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار