سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران گفت: در دولت تدبیر و امید هرسال 2 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۸۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 27 August 2017
به گزارش تابناک : احمد مظفری اظهار کرد: خدمت به مردم عبادت است و کارمندان این استان تمام توان خود را برای ارائه خدمت بی منت به مردم به کار گرفتند.

وی از برگزاری جشنواره شهید رجایی در روز پنج شنبه 9 شهریور در مازندران خبرداد و گفت: در این جشنواره 15 دستگاه برتر مازندران در دو شاخص فعالیت‌های عمومی و اختصاصی معرفی می‌شوند.

سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران تصریح کرد: بر اساس ارزشیابی صورت گرفته در این جشنواره 5 دستگاه در شاخص عمومی، 5 دستگاه در شاخص اختصاصی و 5 دستگاه در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی و مدیران آنها تجلیل می‌شوند.

وی تاکید کرد: در این جشنواره از هر دستگاهی که رتبه برتر را کسب کرده است تیم‌های کاری نیز معرفی و تقدیر می شوند.

مظفری از تلاش صدا و سیمای مرکز مازندران برای پوشش فعالیت‌ها و اقدامات دولت و اخبار این هفته در مازندران تجلیل کرد، اظهار کرد: 7 برنامه تلویزیونی سیمای امید ، 7 برنامه رادیویی تجلی خدمت و 3 برنامه گفت‌وگو ویژه خبری به مناسبت هفته دولت تهیه و پخش می شود و مدیران و مسئولان مازندران با حضور در این برنامه ها به ارائه گزارش فعالیت‌های حوزه کاری و تبیین اقدامات پیش رو می پردازند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار