سخنگوی شورای شهر اصفهان :
تابناک: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با رأی‌گیری بین هفت نفر گزینه برای شهرداری اصفهان، چهار گزینه پس از بررسی برنامه‌ها با رأی‌گیری اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 16 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ندا واشیانی‌پور با اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای بررسی گزینه‌های مورد نظر برای انتخاب شهردار اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان امروز ساعت هشت صبح برگزار شد که یک نفر از هشت کاندیدای مطرح برای شهرداری اصفهان انصراف خود را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محمدجواد شعرباف (مدیرعامل کنونی سازمان قطار شهری اصفهان) انصراف خود را از ادامه فرآیند انتخاب شهردار توسط شورای شهر اعلام کرد، گفت: به دنبال این موضوع رأی‌گیری عملا بین هفت نفر از کاندیدای دیگر صورت گرفت و انصراف آقای شعرباف در نامه‌ای به اعضای شورای شهر اصفهان اعلام شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه آقای شعرباف عنوان کرده که به دلیل مسئولیتی که در مقابل متروی اصفهان عهده‌دار بوده انصراف داده است، تصریح کرد: همچنین وی عنوان کرده است که نمی‌تواند پروژه مهمی چون متروی اصفهان را بلاتکلیف رها کند و باید تا زمان مسئولیت خود در این امر این پروژه را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه هفت کاندیدای دیگر برنامه‌های خود را در ارتباط با مدیریت شهری به هیئت رئیسه شورا اعلام کردند، ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، توجه ویژه به بانوان، سالمندان و ارائه برنامه‌های تفریحی سالم برای گذراندن اوقات فراغت از جمله سرفصل‌های برنامه‌های عنوان شده از سوی این افراد است.

واشیانی‌پور تاکید کرد: همچنین برنامه‌های عمرانی، محیط زیست، حمل و نقل عمومی، اقتصادی و موارد دیگر از سرفصل‌های برنامه‌های دیگر این افراد بوده است که در ارتباط با حمل و نقل برنامه‌های ویژه‌ای را برای توسعه حمل و نقل ریلی و ارتقای کیفیت حمل و نقل شهری ارائه دادند.

وی با تاکید بر اینکه توجه به جلب مشارکت بخش خصوصی، توسعه و رونق گردشگری، توریسم‌درمانی، آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری، توجه به صنایع دستی و فرهنگ بومی شهر اصفهان، ارائه برنامه در حوزه ارتقای وضعیت بهداشت و سلامت، توجه ویژه به افزایش نشاط اجتماعی، حفاظت از فضای شهری، توجه به المان‌های شهری و موارد دیگر از برنامه‌هایی است که این افراد ارائه داده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز با رأی‌گیری بین این هفت نفر، چهار گزینه پس از بررسی برنامه‌های این افراد با رأی‌گیری اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شدند.

وی با خودداری از نام بردن چهار کاندیدای باقی‌مانده برای انتخاب به عنوان شهردار اصفهان، اضافه کرد: به دلیل حفظ شأنیت این افراد نمی‌توانم اسامی آنها را اعلام کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار